آغاز مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در سنندج

رئیس اداره اوقاف سنندج از آغاز چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از نخستین ساعات امروز، ۱۳ تیرماه در امامزاده پیرمحمد سنندج خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آرمان شریفی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان سنندج گفت: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن به‌منظور ارتقای کیفی مسابقات قرآنی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها امسال به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

اوافزود: در این راستا مسابقان قرآنی از شهرستان‌های دیواندره، کامیاران و سنندج در این دوره از رقابت‌های قرآنی امروز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

شریفی با اشاره به شرکت ۲۰۰ شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات قرآنی گفت: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف سنندج ارتقای سطح مسابقان قرآنی را از اولویت‌های اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان دانست و یادآور شد: در این راستا در تلاشیم با همکاری پیشکسوتان قرآنی استان ضمن شناسایی استعداد‌های قرآنی آنان را برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن آماده کنیم.

یادآور می‌شود، برگزیدگان مرحله شهرستانی جواز حضور در مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.