حدود ۴۳ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی قصرقند تخصیص یافت

فرماندار قصرقند گفت: ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای عمران و آبادانی این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی تخصیص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رحیم بخش پاک اندیش فرماندار قصرقند اظهارداشت: ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های موثر در ارتقا شاخص‌هایی در حوزه ‏‏آب، راه، آموزش و پرورش، بهداشت، زیرساخت‌های شهری، روستایی و ورزشی اختصاص می‌یابد.

او  افزود: اعتبارات براساس مکاتباتی که با ادارات انجام شده و دریافت پروژه‌های نیمه تمام پیشنهادی آنان بویژه ‏‏طرح‌های اولویت داری که در ارتقا شاخص‌های توسعه‌ای این شهرستان موثر بوده توزیع شده است.

فرماندار قصرقند تصریح کرد: این اعتبارات در قالب ۲۱ فصل، ۴۲ برنامه و ۱۷۱ پروژه (۶۶ نیمه تمام و ۱۰۵ مستمر) با رعایت الزامات قانون بودجه سال ۹۹ و در راستای برنامه ششم توسعه بین پروژه‌های نیمه تمام و دارای اولویت شهرستان توزیع شده‌اند.

او بیان کرد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، برای اولین بار با پیگیری‌های موثر استاندار و نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات توسعه سواحل مکران برای تکمیل پروژه‌های فصل بهداشت و حمل و نقل نیز مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرستان قصرقند تخصیص یافته است.

پاک اندیش ادامه داد: همچنین ۶۹۰ میلیارد ریال سهم مشارکت بنیاد علوی برای اجرا و تکمیل ۱۶ پروژه عمرانی و زیربنایی در دستور کار قرار دارد.

او  ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات توسعه سواحل مکران و همچنین مشارکت بنیاد علوی در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، شاهد رشد شاخص‌های زیربنایی شهرستان خواهیم بود.

 قصرقند با جمعیت ۶۱ هزار نفر در حدود ۵۷۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار