بازدید از پروژه احداث اکسیژن ساز و تاسیسات برق بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از پروژه احداث اکسیژن ساز و تاسیسات برق بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از پروژه احداث اکسیژن ساز و تاسیسات برق بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان که روز گذشته دچار حریق شد بازدید کرد.

در این بازدید دکتر دریانبرد، مدیر شبکه بهداشت و درمان و دکتر شیشه ساز، سرپرست جدید بیمارستان نیز حضور داشتند.

بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان با ۱۲۶ تخت، دارای بخش‌های مختلف بستری، اورژانس، سی تی اسکن، آزمایشگاه، رادیولوژی، CCU، ICU، بلوک‌های زایمانی (LDR)، بانک خون، دیالیز، کلینیک تخصصی و ... با نشان درجه یک اعتباربخشی یکی از بیمارستان‌های دولتی و تحت پوشش دانشکده‌ی علوم پزشکی آبادان است که به شهروندان عزیز این شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.

راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز جدید در خرمشهر

دکتر هوشان شریعتی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان روز گذشته از راه اندازی و نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر خبرداد و  گفت: با نصب دستگاه اکسیژن ساز و ورود آن به مدار، بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر از تهیه کپسول‌های اکسیژن بی نیاز خواهد بود و این امر باعث کاهش هزینه خرید اکسیژن از شرکت‌های تولید کننده و هزینه نقل و انتقال کپسول ها، صرفه جویی در انرژی و عدم استفاده از نیروی انسانی برای جابجایی کپسول‌های اکسیژن می‌شود.

او افزود:علاوه بر آن با وجود دستگاه قبلی که آن هم ظرفیت ۶۰۰ لیتر اکسیژن را دارد و پشتیبان دستگاه جدید خواهد بود، نگرانی از لحاظ کمبود اکسیژن در طول شبانه روز وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.