در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تمدید تعویق در پرداخت قبوض آب در تهران در هاله ای از ابهام

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص امکان به تعویق انداختن پرداخت قبوض آب در تهران توضیحاتی ارائه داد.

تعویق انداختن قبوض آب در تهران مجدد اجرا می شود؟محمدرضا بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به امکان به تعویق انداختن پرداخت قبوض آب در تهران با توجه به احتمال تعطیلی مجدد برخی از کسب و کارها گفت: این مصوبه باید از سوی وزیر نیرو به شرکت آب و فاضلاب تهران ابلاغ شود.

او ادامه داد: از ابتدای خرداد که برخی از نقاط به دلیل شرایط خاص توان پرداخت قبوض آب را نداشتند به ادارات آب و فاضلاب توصیه کردیم که تا حد ممکن قبوض آب را برای گروه های آسیب پذیر اقساطی کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران  بیان کرد: در واقع این مصوبه در کل شهر تهران قابل اجرا است؛ همچنین به شرکت های آب و فاضلاب جنوب شهر تهران که توان پرداخت ندارند توصیه شده است تا چند ماه شرایط را برای افراد کم درآمد به دلیل شیوع کرونا و رکود کسب و کارهایشان سهل کنند.


بیشتر بخوانید


بختیاری بیان کرد: امیدواریم وضعیت ابتلا به کرونا در کشور کاهش پیدا کند و کسب و کارها نیز مجدد فعالیت خود را آغاز کنند و مشترکانی که قادر به پرداخت قبوض مصرفی خود نیستند، اقدام به پرداخت کنند چرا که هزینه های سنگینی داریم که اگر پرداخت این هزینه ها به وقت دیگری موکول شود، مشکلاتی را ایجاد می کند.

او با اشاره به این که شرکت آب و فاضلاب از طریق وصولی قبوض مصرفی مشترکان، طرح های توسعه ای صنعت آب، ترمیم و نگهداری شبکه های توزیع و دستگاه ها را انجام می دهد، تصریح کرد: انتظار داریم مشترکان نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

مصرف آب در تهران رکورد زد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پایان در خصوص  میزان مصرف آب در تهران تصریح کرد: مصرف آب در تهران افزایش یافته است به طوری که تا کنون حدود  ۳ هزار و ۶۵۰ میلیون لیتر افزایش مصرف گزارش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار