۱۶۰ هزار واحد مسکونی علاوه بر طرح های مصوب سال ۹۸ در کشور احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در آیین رونمایی از ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری کرج با اشاره به احداث ۱۶۰ هزار واحد مسکونی اضافه بر طرح های مصوب سال ۹۸ در کشور، گفت: علاوه بر این، در سال گذشته ۴۰ هزار طرح زود بازده نیز با همکاری بسیج آغاز و تکمیل شد.

او گفت: در سال‌های گذشته بلایای طبیعی مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرد، اما دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع این مشکلات اقدامات مثبتی انجام دادند.

او با بیان این که در سال گذشته سازمان شهرداری‌ها بیش از ۲۰ بحران را پشت سر گذاشته است، افزود: سال گذشته از ابتدا با سیل شروع شد و ۲۵ استان کشور را به خود درگیر کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان این که طی سال گذشته ۲۵ استان کشور درگیر سیل و آتش سوزی شدند، گفت: مدیریت بحران در مجموعه مدیریت شهری و روستایی یک اصل مهم و اولویت محسوب می‌شود که با عزم مردم و مسئولان برای عبور از این بحران‌ها خوب عمل شد.

او با بیان این که استان البرز در سیل سال گذشته معین استان‌های جنوبی کشور شد و به خوبی در این حوزه اقدام کرد، افزود: هجوم ملخ ها، زلزله، آتش سوزی مراتع و... از دیگر بحران‌هایی بود که شهرداری‌ها برای مدیریت آن تلاش کردند.

جمالی نژاد به شیوع ویروس کرونا در جهان اشاره کرد و گفت: این ویروس کشور‌های پیشرفته را نیز با چالش مواجه کرده است و باید دستمریزاد به شهرداری ها گفت که در تمام بحران‌ها در خط مقدم حضور داشتند.

او با اشاره به این که کرونا موجب بیکار شدن بیش از ۳۰ میلیون آمریکایی شد، افزود: این در حالی است که در ایران پروژه‌های عمرانی نیز همزمان با شیوع این ویروس در حال اجرا بوده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.