هراتیان: کادر پزشکی استقلال ماهر است/ تیمی که ۲۵ درصد از اعضای آن کرونایی باشند حق بازی ندارد

رئیس ایفمارک گفت: کادر پزشکی باشگاه استقلال متشکل از افراد ماهر و کاربلدی است و مطمئنا کار‌های ابتدایی مانند قرنطینه بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا را به خوبی انجام می‌دهد.

زهره هراتیان، رئیس مرکز پزشکی و ورزشی ایفمارک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ابتلای چند بازیکن استقلال به ویروس کرونا گفت: اخبار رسانه‌ها را دنبال می‌کنم، اما تا زمانی که سازمان لیگ به من نامه رسمی ندهد، نمی‌توانم در این زمینه اظهار نظر کنم. نمی‌توانم براساس چیز‌هایی که در رسانه‌ها گفته می‌شود، اظهار نظر کنم. باشگاه باید به سازمان لیگ نامه بزند و سازمان لیگ آن نامه را به ما ارجاع دهد، سپس ما جلسه ای فوری تشکیل می‌دهیم و تصمیم گیری می‌کنیم.   

هراتیان در ادامه  گفت: با توجه به اینکه کادر پزشکی استقلال متشکل از افراد کاربلد  و حرفه‌ای است، مطمئنا کار‌های ابتدایی مانند جدا کردن بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا از سایر بازیکنان، ارائه آموزش‌های لازم و برطرف کردن نگرانی‌ها را به خوبی انجام خواهد داد.


بیشتر بخوانید


او در پاسخ به این سوال که آیا نامه باشگاه فولاد خوزستان درباره ابتلای چند عضو این تیم به کرونا به دست ایفمارک رسیده یا خیر گفت: نامه فولاد به دست ما رسیده و پاسخ آن را هم دادیم. ما نمی‌توانیم درباره تصمیماتی که در کارگروه اتخاذ شده صحبت کنیم و خود باشگاه فولاد یا سازمان لیگ باید درباره رسانه‌ای شدن این موضوع تصمیم بگیرند.  

رئیس ایفمارک در پاسخ به این سوال که آیا بازی فولاد برابر نساجی مازندران برگزار خواهد شد یا خیر گفت: پروتکل‌های بهداشتی را ما تعیین نکردیم. این موارد از طرف ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ما ابلاغ می‌شود. طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا ورزش، در صورتی که ۲۵ درصد از اعضای یک تیم، یعنی کادرفنی و بازیکنان  به ویروس کرونا مبتلا شوند، بازی آن تیم نباید برگزار شود  و اعضای تیم باید قرنطینه شوند. هر باشگاهی باید این قانون را مدنظر داشته باشد.  

هراتیان در پایان افزود: ما تصمیم گیرنده نیستیم و پروتکل‌های مدنظر ستاد مقابله با کرونا در ورزش را با شرایط باشگاهی که از ما درخواست می‌کند مطابقت می‌دهیم. در واقع ما نظر کارشناسی می‌دهیم و در تدوین پروتکل‌های بهداشتی هیچ نقشی نداشته ایم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار