رییس کل دادگستری زنجان:

دستگاه قضایی استان زنجان از تولید و اشتغال حمایت می کند/ خط تولید ایران ترانسفو افزایش می یابد

رییس کل دادگستری زنجان گفت:با حمایت‌های دستگاه قضایی استان از شرکت ایران ترانسفو، امروز مسئولین شرکت با رفع دغدغه و نگرانی‌های آن زمان به فکر توسعه خط تولید و افزایش تولید هستند.

حجت الاسلام نیارکی رییس کل دادگستریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ایران ترانسفوی زنجان با حضور در دادگستری استان زنجان و دیدار با رییس کل دادگستری استان از ورود قاطع و حمایت‌های ارزشمند رییس قوه قضاییه و دستگاه قضایی استان از شرکت ایران ترانسفوی زنجان قدر دانی کردند.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در این دیدار ضمن خیر مقدم به اعضای هیئت مدیره شرکت و ابراز خوشحالی از حل مشکل شرکت ایران ترانسفوی زنجان گفت: در دوره تحول قوه قضاییه و در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید اقدامات بسیار اثر گذاری در کشور و در استان زنجان صورت گرفته که یکی از این حمایت‌ها ورود و پیگیری شخص ریاست قوه قضاییه به موضوع مشکل ایران ترانسفوی زنجان و دستور ایشان به دستگاه قضایی استان برای بررسی مشکل و پیگیری‌های لازم که یکی از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه در شورای اداری بود که خوشبختانه امروز مشکل شرکت برطرف شده است.

او با بیان اینکه شرکت ترانسفوی زنجان یکی از شرکت‌های بزرگ در تولید انواع ترانس در کشور و نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد افزود: حل مشکل شرکتی که با این سابقه فعالیت و نقش اثر گذاری در تولید و اشتغال دارد یک وظیفه برای دستگاه قضایی بود که حمایت‌های قضایی از این مجموعه انجام می‌داد و امروز مسئولین شرکت با رفع دغدغه و نگرانی‌های آن زمان شرکت به فکر توسعه خط تولید و افزایش تولید هستند که این امر بسیار ارزشمند است.

رییس شورای قضایی استان زنجان پیگیری به ثمر نشستن مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان را از سیاست‌ها و برنامه‌های جدی دستگاه قضایی استان بیان کرد و گفت: دستگاه قضایی استان در صورت نیاز به حمایت قضایی از تولید و اشتغال با قاطعیت ورود خواهد کرد .

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفوی زنجان در این دیدار از ورود قاطع و ارزشمند رییس قوه قضاییه و پیگیری‌های دادگستری استان در جهت حل مشکل این شرکت تقدیر کرد و گفت: امروز با حل مشکل شرکت ما در مسیر افزایش خط تولید شرکت هستیم که حمایت‌های جدی قوه قضاییه امید، انگیزه و تلاش مضاعف را در میان اعضای هیئت مدیره و کارگران افزایش داده است.

در این دیدار مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ایران ترانسفوی زنجان به نمایندگی از مجموعه کارگران شرکت با اهدا لوح از قوه قضاییه تقدیر بعمل آوردند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.