دهخدا: انتخابات فدراسیون ملی ورزشی‌های دانشگاهی به زودی برگزار خواهد شد

رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

محمدرضا دهخدا رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: انتخابات فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به زودی و در یک سطح بسیار عالی و عاری از هرگونه حاشیه برگزار خواهد شد. ثبت نام نامزد‌ها برای انتخابات این فدراسیون انجام شده و جای هیچ گونه نگرانی برای ورزشکاران ندارد. انتخابات فدراسیون هیچ گاه مهندسی نشده نخواهد بود.

وی افزود: من سال‌ها در این فدراسیون بودم و اکنون دیگر باید جایم را به جوان تر‌ها بدهم تا بتوانند برای ادامه و گسترش ورزش دانشجویی این کشور کمک کنند و هرجایی به تجربه من نیاز باشد در خدمت فدراسیون هستم. از شخص وزیر علوم هم صمیمانه تشکر می کنم که در این سال‌ها ما را به خوبی حمایت کردند و توانستیم با مدال‌های رنگارنگ جواب این حمایت‌ها را بدهیم.

محمد رضا دهخدا در پایان با اشاره به پرونده فدراسیون جودو در دادگاه عالی ورزش خاطر نشان کرد: پرونده فدراسیون جودو در دادگاه cas هیچ آسیبی به فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی نمی رساند. دانشجویان جودوکار ما برای مسابقات جهانی دانشجویان جهان آماده خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار