مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف انبار احتکار برنج در باوی

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک انبار احتکار برنج خارجی در شهرستان باوی با کار اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کشف شد.

او با بیان اینکه در جریان بازرسی از این انبار با حضور نماینده اداره صمت مقدار ۳۲۱ تن و ۸۸۹ کیلوگرم برنج و به ارزش ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ضبط گردید، افزود: انبار مذکور پلمب و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

کشف انبار دپوی کالای قاچاق در ماهشهر

سردار عباس زاده در ادامه به شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در ماهشهر اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبار‌های دپو کالا، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان یک انبار دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این انبار قطعات کولر گازی و تعداد ۱۲۵ دستگاه جارو برقی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف گردید، افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

اتصال برق لامپ، آتش به پا کرد

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۲۲ و ۱۴ دقیقه دیشب، با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی آتش سوزی منزل مسکونی در منازل سپنتا اطلاع رسانی شد و مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی، ۲ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات از ایستگاه ۷۷ به محل حادثه اعزام نمود.

او افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق و گاز و لوله‌های آبرسان آتش سوزی را در همان محل شروع تحت اختیار خود درآوردند و پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند و منزل مسکونی که در اثر این حادثه دچار دودگرفتگی شده بود با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت دود را از ساختمان خارج کردند و با ارائه توصیه‌های ایمنی به ساکنان منزل، به ماموریت خود خاتمه دادند.

واژگونی خودرو پژو در اهواز سبب مصدوم شدن ۲ نفر شد

قنبری در ادامه به واژگونی پژو ۲۰۶ در مسیر سه راه تپه به سمت میدان شهید بندر اشاره کرد و اظهار داشت: این حادثه در ساعت یک و ۴۷ دقیقه بامداد طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و نیرو‌های امدادی مرکز آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات نجات را آغاز کردند.

او با اشاره به اینکه این حادثه به علت سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رخ داد و راننده و سرنشین آن مصدوم شدند، بیان کرد: آتش نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی، پس از قطع جریان برق و جلوگیری از نشت سوخت خودرو با استفاده از ابزار مخصوص نجات، راننده و سرنشین را یک زن و مرد بودند از اتاقک خودرو به بیرون منتقل کردند و آن‌ها را به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند و پس از پاکسازی محل از بقایای بجا مانده از این حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.