رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبرداد:

تشکیل ۸ کارگروه در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی

حجت الاسلام موسوی از تشکیل ۸ کارگروه در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراکحجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در سفر به شهرستان ساوه و در دیدار با امام جمعه این شهر از تشکیل ۸ کارگروه در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی خبرداد.

حجت الاسلام موسوی افزود: تشکیل ۸ کارگروه در شورای پیشگیری از وقوع جرم و اولویت بندی مشکلات و موانع حوزه‌های قضایی از اهم فعالیت‌های امسال دادگستری استان مرکزی است.

او اضافه کرد: تحول خواهی در قوه قضاییه را مبنای برنامه ریزی‌ها عنوان و افزود: مبارزه با فساد، برخورد بدون ملاحظه با ظالمین به حقوق مردم با بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی با سرعت در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: اولویت دستگاه قضایی بر مبنای ارتباط موثر با مردم، نخبگان و افزایش اعتماد عموم به نظام اسلامی است.

قوه قضاییه نباید اجازه دهد عفت و حیا در جامعه ضربه بخورد

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه هم در این دیدار با بیان اینکه قوه قضاییه نباید اجازه دهد، عفت و حیا در جامعه ضربه بخورد گفت: اراده‌ی مبارزه با فساد بدون اغماض و معامله در دستگاه قضایی موجب اعتماد و امید در بین مردم شده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: اجرای مجازات‌های جرائم خشن و سخت در سطح جامعه موجب بازدارندگی و اطمینان عامه به برقرای امنیت اجتماعی می‌شود.

سرکشی از مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف، دادسرا و دادگستری، نشست با قضات، بازدید از چند واحد صنعتی و نشست با فعالین اقتصادی از برنامه‌های سفر امروز رئیس کل دادگستری استان مرکزی در سفر به ساوه است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.