دستگیری سارقان کارگاه‌های ساختمانی در البرز

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان حرفه‌ای کارگاه‌های ساختمانی با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه‌های ساختمانی در مناطق مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند، سارقان در یک گروه ۲ نفره با شیوه‌های مختلف وارد ساختمان‌های در حال احداث شده و اقدام به سرقت اقلام آن‌ها می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که با تلاش کارآگاهان یکی از متهمان در مدت کوتاهی شناسایی و تحت نظر قرار گرفت، گفت: در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه سارقان، در یک فرصت مناسب در یک فرصت مناسب هر ۲ متهم در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری زیادی اموال مسروقه کشف شد که به پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند، اما در مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲۵ فقره سرقت از کارگاه‌های ساختمانی و اماکن خصوصی اقرار کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که در این خصوص ۳ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شدند، افزود: با پیگیری نیرو‌های پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز، تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام / خ .د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.