مدیر آموزش وپرورش بهبهان:

هوشمندسازی اینترنتی مدارس ضروری است

عبدی پور گفت: هوشمندسازی مدارس و بسترسازی مناسب برای فعالیت های آموزشی در سال تحصیلی جدید ضروری است.

 رسول عبدی پور مدیر آموزش وپرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: برای هوشمند سازی اینترنتی مدارس در سال تحصیلی جدید و به منظور استفاده از شبکه مجازی شاد برای آموزش دانش آموزان در مهرماه ۹۹، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی با رئیس اداره مخابرات شهرستان و کارشناسان ستادی برگزار شد.

او با اشاره به بستر سازی مناسب برای فعالیت‌های آموزشی، افزود: در سال تحصیلی جدید آموزش در کشور در ۲ بخش مجازی و کلاس درس خواهد بود و به همین منظور راه اندازی و فعال سازی اینترنت مدارس شهر و روستا برای استفاده آموزشی از شبکه مجازی به ویژه شبکه آموزشی شاد لازم و ضروری است.

عبدی پور تصریح کرد: ۷۳ مدرسه شهرستان در دستور کار اولیه نصب و راه اندازی شبکه اینترنت مخابرات قرار گرفته اند که در برای اجرای سریع طرح، هماهنگی‌های لازم با مدیران مدارس به عمل خواهد آمد وطبق بررسی‌های به عمل آمده اداره مخابرات با مشکلاتی در اجرای طرح روبرو است که تلاش داریم با پیگیری، همت و مشارکت مستمر هر ۲ مجموعه در رفع مسائل بتوانیم در پایان کار نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: کارشناسان آموزشی مقاطع و فناوری آموزش و پرورش بهبهان با اطلاع رسانی سریع به مدارس ذینفع، نیرو‌های اداره مخابرات را در اجرای بهینه طرح یاری خواهند داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.