لیگ برتر فوتبال؛

گل گهرسیرجان صفر - شهر خودرو یک/ فرار ۳ امتیازی سرآسیایی از خانه شاگردان جلالی

تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شهرخودرو در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر امشب به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شهرخودرو امشب به مصاف هم رفتند.

ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی، سید علیرضا ابراهیمی، سید عبدالله حسینی، حسام پور هاشم، یوسف وکیا، مهرداد عبدی، احمد زنده روح، بهنام برزای، سجاد آشوری، گادوین منشا، یونس شاکری.

ترکیب شهر خودرو: سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، میلاد سرلک، حسین مهربان، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی.

دیدار ٢ تیم راس ساعت ٢٠:٣٠ با قضاوت سید مهدی سید علی آغاز شد.

مجید جلالی با ماسک در کنار زمین شاگردان خود را هدایت می‌کرد.

دقیقه۴: پاس در عمق شهرخودرویی‌ها به محمد قاضی، این مهاجم باتجربه را با مهرداد بشاگردی تک به تک کرد، اما دروازه‌بان گل‌گهر اجازه گلزنی به حریف نداد.

دقیقه ۵: روی ارسال یک اوت دستی، گادوین منشا با ضربه سر دروازه شهرخودرو را تهدید کرد، اما ضربه آرام او را رحمتی در آغوش گرفت.

دقیقه ۶: روی یک ارسال دیگر از جناحین، ضربه سر یونس شاکری با اختلاف اندک از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

دقیقه ٩: شوت میلاد سرلک با پای چپ با اختلاف اندک از تیر عمودی دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه ١٢: حرکت تیمی بازیکنان شهرخودرو از جناح چپ منجر به گرفتن نخستین کرنر در این بازی به سود آن‌ها شد، اما ارسال محمدرضا خلعتبری روی دروازه سیرجانی‌ها حاصلی برای شهر خودرو نداشت.

دقیقه ۱۴: شوت محکم اکبر صادقی کاپیتان شهر خودرو توسط مهرداد بشاگردی برگشت داده شد.

دقیقه ١۶: مهدی رحمتی با واکنشی دیدنی، ضربه آشوری را از گوشه دروازه شهرخودرو دفع کرد.

دقیقه ٢١: حرکت تیمی شهرخودرو و پاس روبه جلوی خطرناک حسین مهربان را بازیکنان گل‌گهر به کرنر فرستادند.

دقیقه ٢۴: تکل خطرناک خلعتبری روی پای برزای منجر شد تا داور بازی نخستین کارت زرد این دیدار را به مهاجم باتجربه شهرخودرویی‌ها نشان دهد.

دقیقه ٢٧: ارسال جعفری روی دروازه گل‌گهر با ضربه سر چرخشی محمد قاضی همراه شد، اما بشاگردی به زیبایی این توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴٠: پس از نفوذ آشوری در خط دفاعی شهرخودرو تعادل این بازیکن در محوطه جریمه حریف به هم خورد، اما سید علی اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۴٣: روی یک ضدحمله فرصت خوبی برای شهرخودرویی‌ها به وجود آمد، اما شوت حسین مهربان با اختلاف از کنار دروازه بشاگردی راهی اوت شد.

دقیقه ۴۵: جدی تربن فرصت نیمه نخست این بازی، برای گل گهری‌ها بود و شوت فنی شاگری پس از برخورد با انگشتان رحمتی و تیر افقی دروازه، راهی کرنر شد.

سید مهدی سید علی ۴ دقیقه وقت اضافی برای نیمه اول لحاظ کرد.

این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۵٠: کمک داور دوم این بازی در اقدامی عجیب حرکت پرتاب اوت بازیکنان شهرخودرو را آفساید اعلام کرد. موضوعی که برای لحظاتی، بازی را جنجالی کرد.

دقیقه ۵۴: حرکت بازیکنان شهرخودرو پشت محوطه جریمه حریف با خطای زنده‌روح همراه شد تا فرصت مناسبی برای نماینده خراسان به وجود بیاید، اما ضربه کاشته خلعتبری با اختلاف از بالای دروازه بشاگردی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: برخورد شدید آشوری و نعمتی در محوطه جریمه شهرخودرو باعث برهم خوردن تعادل هر ٢ بازیکن شد، اما سیدعلی اعتقادی به خطا نداشت.

دقیقه ۶٣: ارسال بازیکنان گل‌گهر روی دروازه شهرخودرو پس از ضربه سر منشا با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: محمدرضا خراسانی به جای محمد قاضی وارد میدان شد.

دقیقه ۶۶: پیمان رنجبری به جای گادوین منشا وارد میدان شد.

دقیقه ٧٢: روح‌الله سیف‌اللهی به‌ جای محمد رضا خلعتبری در ترکیب شهرخودرو وارد زمین شد.

ادامه بازی زیر بارش باران برگزار شد و با استفاده از سیستم‌های صوتی، صدای هواداران گل‌گهر در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان پخش شد.

دقیقه ٨٢: محمود‌آبادی در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه شهرخودرو شوت محکمی را روانه دروازه حریف کرد، اما ضربه این بازیکن دقیقا جایی رفت که رحمتی حضور داشت.

دقیقه ٨۵: شوت قاسمی‌نژاد پس از برخورد به پای مدافعان گل‌گهر مقابل حسین مهربان افتاد، اما این بازیکن قدر فرصت به وجود آمده را ندانست.

دقیقه ٨۶: روی یک حرکت در عمق، روح‌الله سیف‌اللهی با ضربه‌ای چیپ توپ را از بالای سر بشاگردی وارد دروازه گل‌گهر کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود شاگردان مجتبی سرآسیایی شود.

دقیقه ٨٨: حسین مهربان و میلاد سرلک از زمین بازی خارج و به جای آن‌ها، نبی‌زاده و طاهران در ترکیب شهرخودرو قرار گرفتند.

دقیقه ٩٠: سیدعلی، ۶ دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم در نظر گرفت.

دقیقه ٩٠+٣: مرادمند پس از خطای روی رنجبری و اعتراض به سیدعلی، کارت زرد دریافت کرد. رحمتی هم به دلیل ایجاد درگیری با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ٩۶: شوت دیدنی نبی‌زاده از فاصله حدود ٣٠ متری به تیر افقی دروازه گل‌گهر برخورد کرد.

در پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شهرخودرو به اتمام رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار