فکری: مدارک زیادی برای حاضر نشدن فولاد در زمین مسابقه داریم/ کار حریف قشنگ نبود

سرمربی نساجی مازندران گفت: مدرک و سند زیادی وجود دارد که تیم فولاد در زمین مسابقه حاضر نشده است.

فکری: مدارک زیادی برای حضور نیافتن فولاد در زمین مسابقه داریم/ کار حریف اهوازی قشنگ نبودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حاضر نشدن تیم فولاد در زمین مسابقه اظهار کرد: داوران باید به وسط زمین مسابقه بیایند و یا اینکه حضور تیم ما در این بازی گزارش شود. به هر حال سند و مدارک زیادی وجود دارد و دوربین‌ها هستند که نشان می‌دهند که حریف به زمین مسابقه نیامده است. امیدوارم حق نساجی مازندران ضایع نشود.

فکری درباره اینکه تیم نساجی مازندران برای اعزام به آبادان مشکلی ندارد، گفت: نه ما مشکلی نداریم. البته خوزستان یکی از استان‌های با وضعیت قرمز است و شاید استقلالی‌ها با رفتن به این استان به ویروس کرونا مبتلا شدند. در مجموع نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ زدیم که با توجه به اینکه آبادان وضعیت خوبی ندارد بازی تیم ما با صنعت نفت آبادان را با اجازه میزبان در شهر سالمی برگزار کنند. البته اگر مسئولان تصمیم بگیرند در آبادان بازی کنیم به طور حتم خودمان را آماده ورود به این شهر می‌کنیم.

مشکلی برای بازیکنان ما رخ نداده است

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه مشکلی برای بازیکنان این تیم به وجود نیامده است، بیان کرد: در حال حاضر مشکلی به وجود نیامده است. در روز‌های آینده نتیجه تست کرونا بازیکنان ما مشخص می‌شود. امیدوارم بازیکنان سالم باشند. ویروس کرونا چندین روز می‌تواند در بدن فرد باشد. همچنین افراد می‌توانند ناقل این ویروس باشند و شاید ما به خوزستان برویم همان روز به کرونا مبتلا نشویم، اما بعد از چند روز این ویروس خودش را نشان می‌دهد.

او بیان کرد: در مجموع ورزشکاران، هنرمندان و چهره‌های مشهور جامعه باید مسائل بهداشتی را رعایت کنند و الگویی برای مردم باشند. البته ما حق نداریم که ترس و دلهره ایجاد کنیم. این گونه رفتار‌ها بی انصافی است. مردم ما به اندازه کافی مشکلات دارند و باید درصد افسردگی آن‌ها را کاهش بدهیم و شادابی آن‌ها را بیشتر کنیم. تیم استقلال تهران به جم نرفت، اما تیم فولاد به قائمشهر آمد و تمرین هم کرد. بعد از آن پشیمان شدند و به شهر خود بازگشتند. به هر حال کار فولادی‌ها قشنگ نبود. ما هم دوست نداریم کل مردم ایران و جهان به ویروس کرونا مبتلا شوند. در مجموع باید به شرایط اجتماعی جامعه خود کمک کنیم. یکی از وظایف ما این است که نشاط در مردم ایجاد کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار