توزیع اقلام اساسی در سایه پروتکل‌های بهداشتی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: تاکنون ۵۵۰ تن اقلام اساسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان مهاباد توزیع شده است.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به افزایش تقاضای برخی اقلام کالایی؛ از ابتدای امسال، تاکنون ۵۵۰ تن اقلام اساسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان توزیع شده که اثر قابل توجهی در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها داشته است.

جهین با بیان اینکه تامین نیاز‌های اساسی مردم از اهداف ستاد تنظیم بازار است، افزود: امسال ۵۵۰ تن اقلام اساسی شامل ۱۴۸ تن شکر، ۴۰۱ تن برنج، ۵۰۰ کیلو گوشت قرمز و ۲ تن گوشت مرغ توزیع شده است.

این مقام مسئول در سطح شهرستان با اعلام اینکه این کالا‌ها در مناطق اصلی شهر به مردم عرضه می‌شود، اضافه کرد: کالا‌های اساسی بسته به نوع فروش واحد مذکور به فروشگاه و مغازه‌های واقع در محله‌های پرتردد سطح شهر توزیع خواهد شد.

جهین ادامه داد: در این مدت، ۱۴۸ تن شکر با نرخ مصوب هر کیلو، ۴ هزار و ۷۰۰ تومان در این شهرستان عرضه شد.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد قیمت مرغ را عنوان کرد و گفت: نرخ هر کیلوگرم گوشت مرغ ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار کرد: تنظیم بازار کالا‌های اساسی از جمله اقدامات اساسی سازمان صنعت، معدن و تجارت است و سالانه صد‌ها تن از این اقلام، در بازار تزریق می‌شود.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.