بسته اخبار حوادث قزوین امروز شانزدهم تیر ۹۹؛

توقیف محموله لاستیک قاچاق/ دستگیری عاملان قاچاق سوخت و مواد مخدر/فراخوان مشمولان غایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۰

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شانزدهم تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۶۸ حلقه لاستیک خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار حاجیان با اشاره به دستگیری راننده و معرفی او به مراجع قضائی، افزود: کارشناسان ارزش این تعداد لاستیک را بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محوراشتهارد –جاده چرمسازی به یک دستگاه کامیون تریلر حمل سوخت مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف ویک نفر را دستگیر کردند.

سردار حاجیان اضافه کرد: سوخت کشف شده به شرکت نفت تحویل داده شد.

کشف ۷ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل محور‌های مواصلاتی قزوین – زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران در بازرسی خودرو، ۷ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فراخوان مشمولان غایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۰

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت:مشمولان سال‌های ۵۵ تا ۱۳۸۰ که تا کنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند باید هر چه سریع‌تر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای اعزام به خدمت مقدس سربازی اقدام کنند.

سرهنگ همتی مجد افزود: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت‌ها و محدودیت‌های اجتماعی که در ماده ۱۰ و ۶۳ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، بیمه‌ای و اشتغال به کار و سایر موارد مواجه خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir اقدام کننند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار