بسته اخبار حوادث ۱۶ تیرماه ۹۹؛

دستگیری ۴ زورگیر حرفه‌ای در زاهدان

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۴ زورگیر حرفه‌ای در زاهدان 

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری ۴ زورگیر حرفه‌ای با ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"حمیدرضا اکبری" گفت: در پی گزارش چند فقره زورگیری تلفن همراه از شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ در سطح شهر زاهدان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های انتظامی قرار گرفت.

او  افزود: با بررسی دقیق سرقت‌ها و شناسایی مناطق آسیب پذیر گشت‌های هدفمندی را با همکاری دیگر گشت‌های انتظامی سطح شهر زاهدان آغاز تا اینکه ساعات پایانی شب گذشته یکی از تیم‌های یگان امداد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان شهید "میرحسینی" به سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش مظنون و به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان اظهار داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست متواری که پس از طی مسافتی آن را با علائم هشدار دهنده متوقف و ضمن دستگیری ۴ سرنشین آن در بازرسی از آن ۲ تیغه چاقو، یک عدد قمه، یک اسپری فلفلی و چند دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

اوگفت: متهمان جوان پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

سرهنگ اکبری خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و همدستان آن‌ها ادامه دارد.

او در ادامه از شهروندان خواست در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری و برای جابه‌جایی در شهر از تاکسی و خودرو‌های مشخص استفاده کنند و اگر پول و یا اشیاء قیمتی به همراه دارند، آن را به نحوی حمل کنند که جلب توجه نکند.

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سم کشاورزی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند از کشف بیش از ۵ هزار لیتر سم کشاورزی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ"حسینعلی سنچولی گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "میلک" به پایانه مرزی به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را متوقف کردند.

او  افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو در مجموع ۵ هزار و ۲۶۰ لیتر انواع سموم کشاورزی قاچاق را درون ۶۹۲ گالن ۲۰ و ۵ لیتری کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند تصریح کرد: ارزش سموم کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ سنچولی خاطر نشان کرد: در این رابطه ضمن توقیف خوروی تریلی، یک فرد متخلف نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد کشور از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری هنجار شکنان در سریعترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار