سایت نشریه آاس اسپانیا ادعا کرد، دیدار‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ - ۲۰۱۹ در ورزشگاه‌های بی طرف برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه آاس اسپانیا مدعی شد اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) که تصمیم داشت دیدار‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ - ۲۰۱۹ را در ورزشگاه‌های بی طرف برگزار کند، تسلیم خواسته بارسلونا و منچسترسیتی شده و قرار است این بازی‌ها به میزبانی تیم‌های حاضر در این مرحله برگزار شود.

یوفا پیش از این اعلام کرده بود که باقیمانده مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اروپا از مرحله یک چهارم نهایی به بعد در قالب یک تورنمنت ۸ تیمی از ۱۲ تا ۲۳ آگوست در لیسبون پرتغال برگزار می‌شود.

این مسابقات در مرحله یک هشتم نهایی به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد. یوفا گفته بود که مسابقات برگشت این مرحله بین تیم‌های یوونتوس (ایتالیا) - لیون (فرانسه)، منچستر سیتی (انگلیس) - رئال مادرید (اسپانیا)، بایرن مونیخ (آلمان) - چلسی (انگلستان) و بارسلونا (اسپانیا) - ناپولی (ایتالیا) در تاریخ ۷-۸ آگوست برگزار می‌شود، اما محل برگزاری این بازی‌ها هنوز مشخص نشده است.

براساس ادعای نشریه آاس، یوفا در روز جمعه تأیید خواهد کرد که بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه‌های یوونتوس، منچسترسیتی، بایرن و بارسلونا برگزار می‌شود. این در حالی است که یوفا تصمیم داشت این دیدار‌ها را در پرتغال برگزار کند، اما فشار‌های سیتی و بارسلونا که می‌خواستند در ورزشگاه‌های خانگی خود بازی کنند، نقش مهمی در این تصمیم جدید داشت.

 قرعه کشی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه در نیون سوئیس برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار