مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه گفت : در مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی ۵۰ هزار بسته پروتئینی میان محرومان استان توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ میثم کلهری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه گفت : در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پویش همدلی و مواسات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مرحله اول توانست ۲۸ هزار بسته معیشتی را در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع کند.

او گفت : در مرحله دوم رزمایش حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مقرر شد ۴ میلیون بسته پروتئینی در سراسر کشور توزیع شود که سهم استان کرمانشاه در فاز اول ۵۰ هزار بسته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه افزود: در این مرحله نیز مواد پروتئینی توسط گروه‌های جهادی به دست محرومین خواهد رسید.

این مسئول ادامه داد: ویژگی این مرحله این است که اصناف آسیب دیده از کرونا را در اولویت قرار دادیم و طی هماهنگی که در این خصوص با اتاق اصناف صورت گرفت مقرر شد لیست اصناف آسیب دیده را به ما معرفی کنند تا بسته‌های معیشتی بین آن‌ها توزیع شود.

کلهری گفت: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دستور توزیع ۲ هزار بسته جیره خشک را به اتاق اصناف و صنوف داده است.

او گفت: حدود ۱۵ هزار بسته بیسکویت و آب‌معدنی نیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد که به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که درگیر این مسئله هستند جهت توزیع بین بیماران و کادر درمانی داده شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.