ارتفاعات خائیز بازهم در دل آتش فرو رفت+فیلم

فرماندار کهگیلویه از آتش سوزی مجدد منطقه حفاظت شده خائیز خبر داد و گفت: گسترش شعله‌های آتش در ارتفاعات خائیز نگران کننده است.

ارتفاعات خائیز بازهم در دل آتش فرو رفتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه، اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۱ امروز متاسفانه ارتفاعات تنگ تکاب بهبهان استان خوزستان طعمه حریق شد و به‌دلیل وزش باد‌های شدید این شعله‌ها به ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز در حوزه استحفاظی کهگیلویه نیز سرایت کرده است.

وی از اعزام تیم‌های امدادی و بسیج مرومی برای خاموش نمودن شعله‌های آتش در ارتفاعات خاییز کهگیلویه خبر داد و افزود: با کمک یک فروند بالگرد تاکنون چند تیم امدادی و بسیج مردمی به منطقه مورد نظر اعزام شده‌اند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه سطح هکتاری آتش گرفته برای ما نامشخص و فعلا میزان آن را نمی‌توان اعلام کرد، گفت: نیرو‌های امدادی و بسیج مردمی درحال فعالیت برای اطفای حریق در ارتفاعات خاییز کهگیلویه بوده و امیدواریم تا قبل از شب بتوانیم آن را مهار کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بحران و نیرو‌های مردمی در منطقه حضور داشته و در ارتفاعات مشغول مهار آتش سوزی هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.