امضای توافقنامه اجرای طرح مدافعان انفال در چهارمحال و بختیاری

توافقنامه همکاری بین ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به منظور اجرای طرح مدافعان انفال در استان امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از انعقاد توافقنامه همکاری های دوجانبه بین ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

او افزود: این توافقنامه در قالب طرح «مدافعان انفال» و با موضوع «تعامل عادلانه مردم با منابع طبیعی از طریق ظرفیت های موجود در سازمان تبلیغات اسلامی» به امضا درآمد.

محمدی مقدم اضافه کرد: ارتقای آگاهی جوامع محلی و مشارکت در حفاظت و مدیریت اصولی منابع طبیعی، عملیاتی شدن شبکه مدافعان انفال در مناطق هدف، زیر نظر روحانی متعمد آموزش دیده (سفیر انفال) جهت پاسخگویی به نیازهای منابع طبیعی منطقه از اهداف انعقاد این توافقنامه بود.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم نامه افداماتی همچون آموزش روحانیون، حضور روحانیون در روستاها و جوامع محلی، مستندسازی فعالیت های آموزشی، ارزیابی مشارکتی فعالیت های آموزشی و انجام فرآیند شناسایی، جذب و عملیاتی شدن شبکه مدافعان انفال در سطح استان صورت می گیرد.

به گفته محمدی مقدم،  این تفاهم نامه برای مدت 5 سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.