روحانی: هنوز بلیت بازگشتم به مسکو خریداری نشده است

سرمربی ایرانی تیم کاراته روسیه درباره بازگشت به این کشور توضیحاتی را مطرح کرد.

سفر روحانی به روسیه به تعویق افتاد/ روحانی: فعلا بلیتی برای بازگشتم به مسکو خریداری نشده استبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه از اسفند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در روسیه و بسته شدن مرز‌های این کشور  به روی اتباع خارجی، به کشور استونی سفر  و حدود ۷۰ روز در شهر تالین سپری کرد.  

با توجه به اینکه روادید اروپایی این سرمربی ایرانی رو به اتمام بود، او به ایران سفر کرد و با رایزنی‌های انجام شده توسط فدراسیون کاراته با دولت روسیه، مجوز حضور روحانی در این کشور فراهم شده است.

قرار بود روحانی روز شنبه (۱۴ تیر ماه) به مسکو سفر کند، اما به دلیل برخی مشکلات هنوز خبری از سفر روحانی به روسیه نیست و به نظر می‌رسد تا هفته آینده حضور او در مسکو به تعویق خواهد افتاد.

حسین روحانی در این باره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: پرواز من شنبه شب بود و متاسفانه با وجود اینکه بلیتم خریداری شده بود، با توجه به مشکلات شخصی که داشتم می‌خواستم کمی دیرتر به روسیه سفر کنم.  

او ادامه داد: بنابراین قرار شد برای روز دوشنبه و سه شنبه بلیت تهیه کنم که هنوز این اتفاق محقق نشده و هیچ بلیتی برای این ۲ روز تهیه نکرده ام. در سریع ترین زمان ممکن به روسیه سفر می‌کنم و تا شنبه هفته آینده مقدماتم برای سفر به این کشور فراهم خواهد شد.


بيشتر بخوانيد:

عباسعلی: تا ثانیه آخر برای پیروزی مبارزه می‌کنم/ بزرگترین آرزوی من کسب مدال در المپیک است


انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار