اخبار حوادث امروز هفدهم تیر ماه ۹۹؛

از دستگیری سارقان کیف قاپ با ۴ فقره سرقت در خرمشهر تا حریق یک باب مغازه

مهم‌ترین حوادث امروز (هفدهم تیر ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (هفدهم تیر سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان به عنف وکیف قاپ درخرمشهر

سرهنگ واحد مظفری جانشین فرماندهی انتظامی خرمشهر گفت: در پی شکایت تعدادی از مال باختگان مبنی بر سرقت کیف قاپی، موضوع به طور جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر با کاراطلاعاتی موفق شدند ۲ سارق را در ارتباط با سرقت‌های مزبور، درخرمشهرشناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی خرمشهر گفت:در تحقیقات بعمل آمده، سارقان تا کنون به ۴ فقره کیف قاپی در سطح شهر خرمشهر معترف شدند.

سرهنگ مظفری در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

حریق یک باب مغازه ته لنجی در آبادان

سعید بریزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: ساعت ۵:۳۸ بامداد امروز حریق یک باب مغازه ته لنجی به آدرس خیابان امام به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله گروه اطفاء و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

از دستگیری سارقان کیف قاپ با ۴ فقره سرقت در خرمشهر تا حریق یک باب مغازه

 او با بیان اینکه  گروه اطفاء و امداد و نجات  به محض رسیدن به محل حادثه عملیات اطفاء را آغاز کردند افزود: این حادثه تلفات جانی در برنداشت.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان ادامه داد: علت  آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.