فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه میوه و تره بار در یزد

رئیس سازمان صمت استان یزد از فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در شهرستان یزد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار شهرستان یزد خبرداد و گفت: صدور فاکتور فروش از سوی میادین میوه و تره بار، طرح منطقه بندی و تقسیم شهری و انجام بازدید‌های مشترک با نمایندگان اتحادیه است.

او افزود: برنامه ریزی برای رفع مشکلات فروش مدتی در میادین میوه، ایجاد برنامه یکپارچه برای واحد‌های صنفی در صدور فاکتور به مشتری، اخذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ایجاد تبعات ناشی از حضور اتباع در میادین میوه و تره بار از جمله موارد این کمیسیون است.

علمدار یزدی از انجام بیش از ۲۶۰۰ مورد بازرسی و ۳۲۴ فقره تخلف که در قالب ۲۶۸ مورد پرونده، تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده، از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه، بالغ بر ۴۰۸ میلیون و ۸۳۸ هزار ریال می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنین تلفن ۱۲۴ این سازمان و سامانه اینترنتی ۱۲۴.ir را برای دریافت گزارشات مردم و رسیدگی سریع به مطالبات مردمی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار