جدیدترین حوادث گلستان را در این بسته خبری دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، جدیدترین رویداد حوادث گلستان را در این بسته خبری بخوانید.
 

کشف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در گلستان

 
سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: طرح کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها و توقفگاه‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش ماموران پلیس آگاهی به مرحله اجرا در آمد و در این راستا با تلاش ماموران، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از پارکینگ‌های سطح استان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: نیروی انتظامی با تمام توان و شبانه روز برای دفاع از امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند و در این راه نیاز به تعامل آحاد جامعه و دستگاه‌های متولی دارد.

سرهنگ مروتی گفت: شهروندان محترم می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت مجرمان و یا مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.


پاکسازی ۱۱ نقطه آلوده در گنبدکاووس

 
سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: در پاسخ به مطالبات شهروندان، مأموران انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نقطه آلوده و جرم خیز را پاکسازی کردند.

سرهنگ علی فر با اشاره به دستگیری ۳۰ خرده فروش مواد افیونی، افزود: در بازرسی از پاتوق‌های خرده فروشان بیش از یک کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده باعث دلگرمی و ارتقاء احساس امنیت برای آحاد شهروندان و موجب ناامنی روانی برای مجرمان شده و پلیس با تمام توان در جهت برقراری آرامش و امنیت عمومی تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با تاکید برعزم جدی پلیس در برخورد قاطع و قانونی با مجرمان حوزه مواد مخدر از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمان حوزه موادمخدر مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.