رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند از پایان موفقیت آمیز عملیات امداد و نجات کوهنوردان خرم آبادی در ارتفاعات گرین خبر داد.

امداد و نجات ۴ساعته برای نجات دو کوهنورد لرستانی در نهاوندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی کیانی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: عملیات امداد و نجات کوهنوردان خرم آبادی در ارتفاعات گرین نهاوند بعد از ۴ساعت با موفقیت انجام شد.

او افزود: در پی گزارشی از مرکز ۱۱۲ مبنی بر آسیب دیدگی دو کوهنورد خرم‌آبادی در ارتفاعات گرین مشهور به بازگیر (دره روغنی) تیم پنج نفره امداد کوهستان نهاوند با تجهیزات نجات به محل اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در ادامه افزود: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و زمان تقریبی ۴ ساعته برای دسترسی به مصدومین مدیریت عملیات و تماس تلفنی با عشایر و نیرو‌های محلی نزدیک به محل مورد نظر انجام شد.

کیانی بیان کرد: با دریافت گزارش از وضعیت مصدومین آموزش و راهنمایی لازم جهت انجام امور امدادی ارائه گردید که در نهایت کوهنوردان با شرایط جسمی مطلوب بدون امداد هوایی به پایین کوه منتقل شدند.

او همچنین خبر از اقدام ستودنی خانواده شهید امدادگر نهاوندی در روز‌های کرونایی داد وگفت: مادر شهید امدادگر محمدرضا خدارحمی به فرزند شهیدش پیوست و در اقدامی ستودنی خانواده این شهید والامقام برای حفظ سلامت شهروندان اعلام کردند مراسمی برگزار نخواهند کرد.

شهید محمدرضا خدارحمی از شهدای امدادگر دوران دفاع مقدس شهرستان نهاوند است که در سال ۱۳۳۹ در این شهرستان متولد شد و در روز ۲۸ دی‌ماه سال ۶۵ در منطقه شلمچه آسمانی شد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار