بسترسازی مناسب برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر گفت: یکی از مهمترین عوامل و راه‌های مقابله با ویروس کرونا، فرهنگ سازی و بسترسازی مناسب برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فرهنگ سازی و بسترسازی مناسب برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه از مهمترین عوامل و راه‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس است که باید نظارت بر اجرای آن انجام شود.

او در ادامه با اشاره به رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا ویروس در ماهشهر بیان داشت: نخستین جلسه کمیته فرهنگی این ستاد با حضور مسئولان شهرستان برگزار و راهکار‌های فرهنگی و اجتماعی مقابله با ویروس کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عکرش افزود: هدف ما از تشکیل این کمیته، انسجام بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی از سوی دست اندرکاران این حوزه در شرایط حساس کنونی بوده و امیدواریم اعضای کارگروه با تلاش مضاعف و استفاده از ایده‌های موثر، کادر پزشکی و درمانی را در این امر یاری رسانده و هرچه سریعتر به وضعیت عادی دست یابیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر ادامه داد: مقرر شد این کمیته که زیر نظر ستاد مقابله با بیماری کرونا تشکیل شده تا اطلاع ثانوی بصورت هفتگی تشکیل جلسه دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.