معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

شرکت‌های دانش بنیان ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کردند

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در سال گذشته با فعالیت شرکت‌های دانش بنیان بیش از ۳۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری روز سه شنبه در سفر به قزوین که به منظور افتتاح چند طرح دانش بنیان و پژوهشگاه علمی انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فعالیت شرکت‌های دانش بنیان بستر خوبی برای ارائه ایده‌های برتر و تولید محصولات تجاری ایجاد شده و جوانان می‌توانند برای خود و دیگران شغل ایجاد کنند.

او افزود: در سال‌های گذشته سرمایه گذاری خوبی در بخش خودرو صورت گرفته و ما هم حمایت می‌کنیم تا امسال با تولید موتور یورو ۶ بتوانیم بخشی از نیاز‌های خود را تأمین کنیم.


بیشتر بخوانید


تأمین امنیت غذایی را جدی می‌گیریم

ستاری تصریح کر: در معاونت علم و فناوری به امنیت غذایی اهمیت بیشتری می‌دهیم و تولید بذر نهال از جمله رویکرد‌های مهم است و کشت بافت و نهال کاری از ویروس از کار‌های در اولویت است.


بیشتر بخوانید


فعالیت ۵۳۰۰ شرکت دانش بنیان

او بیان کرد: در بخش خصوصی سرمایه گذاری خوبی شده که دانش علمی برای ما مهم است.

ستاری یادآور شد: در حال حاضر ۵۳۰۰ شرکت دانش بنیان داریم که در سال قبل ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کردند و میزان فروش آن‌ها هم ۱۲۰ میلیارد تومان بود.

رئیس بنیاد ملی نخبگان یادآور شد: تاکنون ۱۵۰ هزار میلیارد تومان ارزش شرکت‌های دانش بنیان است و امسال هم رشد ۵۰ درصدی شرکت‌های دانش بنیان پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه استان پتانسیل خوبی در عرصه شرکت‌های دانش بنیان و نیروی انسانی دارد، افزود: اتفاقات خوبی در استان صورت گرفته و آینده خوبی متصور است و ما هم حمایت خواهیم کرد تا برنامه‌های خوبی در این راستا صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۷ تير ۱۳۹۹
فقط حرف حرف حرف عدد عدد عدد، بابا جان بچه بودی بهت نگفتن: دو صد گفته چون نیم کردار نیست!
کرونا مملکت و جهان برداشته، پس کو یک ماسک نانو، پارچه نانو، صافی نانو از این واضح تر و کاربردی تر هم داشتیم، ماسکهایی که مردم میزنن همه مامان دوزن با رنگهای مختلف!!!!!!!
چند صد هزار شرکت دانش بنیان دانش بنیان!!!!!!!