آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان و آنلاین در سایت فراگیری برای زبان آموزان امکان پذیر است. برنامه آموزش تلفظ، لغات و ساختار زبان انگلیسی با فیلم و سریال در سایت فراگیری.

به گزارش خبرنگارنبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آموزش زبان انگلیسی و تسلط به صحبت کردن به انگلیسی یکی از نیازهای رسیدن به درآمد و موفقیت در کسب و کار است. اگر بخواهید آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد را به صورت رایگان و آنلاین در زمانی  کوتاه فرابگیرید سایت فراگیری می تواند گزینه مناسبی باشد.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی بهترین روش ها و سایت های یادگیری زبان انگلیسی برای زبان آموزان بپردازیم. اگر می خواهید تا تمام فیلم های زبان اصلی رو به صورت کامل و بدون زیرنویس متوجه شوید کافی است تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

در ابتدا با مشخص کردن انواع روش های آموزش زبان انگلیسی به بررسی هرکدام خواهیم پرداخت. به طور کلی 5 روش برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که عبارتنداز:

  1. آموزشگاه های زبان انگلیسی
  2. نرم افزارهای یادگیری زبان انگلیسی
  3. سایت های آموزش آنلاین و ویدیویی
  4. تدریس خصوصی و دوره های فشرده

بهترین روش آموزش زبان انگلیسی

احتمال زیاد اکثر ما تجربه کوتاه مدت یا بلند مدت از آموزشگاه های زبان رو داشته ایم. نکته ای که در آموزشگاه ها رعایت نمی شود یکی از اصول یادگیری زبان انگلیسی است. به دلیل پیچیدگی بالای لهجه های مختلف تدریس هر زبانی بایستی توسط افراد همان کشور انجام شود. درنتیجه آموزشگاه ها نمی توانند بهترین گزینه برای ما باشند.

نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی مانند رزتا استون یا دولینگو نیز بیشتر برای سطح مقدماتی و متوسط کاربرد دارند و در ادامه نمی توانند راه حل مناسبی برای استفاده طولانی مدت باشند. تدریس خصوصی علاوه بر هزینه بسیار بالا به دلیل آموزش توسط افراد غیر متخصص تاثیر مناسبی در پیشرفت فرآیند یادگیری نمی گذارد.

سایت های آموزش آنلاین واقعا قابلیت آموزش زبان انگلیسی رو به افراد دارند؟ برای جواب به این سوال ابتدا باید درک کرد که سایت چیزی جز یک نرم افزاری که بر روی اینترنت قرارداشته و در دسترس همه است نیست. اما اینکه چه موردی می تواند تاثیر سایت های آموزش آنلاین را مشخص کند قطعا محتوا آموزش های آن سایت است.

موارد ضروری برای انتخاب سایت آموزش زبان انگلیسی شامل موارد زیر است:

  • تمام آموزش ها بایستی توسط افراد بومی یا به اصطلاح Native انجام شود
  • یادگیری زبان انگلیسی بایستی از صفر تا صد در سایت موجود باشد
  • برای شروع حتما نیاز به استفاده از زیرنویس انگلیسی می باشد
  • متناسب با سلایق مختلف از محتوا انگلیسی باید استفاده شود
  • بهترین روش یادگیری زبان آموزش با فیلم و سریال است

چرا فراگیری زبان انگلیسی با فراگیری بهترین روش است؟

سایت فراگیری (Faragiri.com) مرجع کاملی از آموزش های زبان انگلیسی برای زبان آموزان است. تمام آموزش های این سایت در دسته بندی های مختلف قرارداده شده است تا زبان آموزان متناسب با نیاز خود از آن ها استفاده کنند. همچنین متناسب با سطح زبان آموزان آموزش ها در سه سطح مقدماتی – متوسط – پیشرفته نیز دسته بندی شده است.

مشاهده تمام آموزش های سایت فراگیری به همراه زیرنویس انگلیسی و فارسی برای زبان آموزان به صورت کاملا رایگان امکان پذیر است. Faragiri با تمرکز بر روی چهار مهارت صحبت کردن – شنیداری – نوشتار – خواندن و همچنین قابلیت مکالمه روان به زبان آموزان کمک خواهد کرد. از نمای کلی یادگیری زبان انگلیسی در سایت فراگیری به صورت زیر دسته بندی می شود:

  1. لغات زبان انگلیسی ( 100 هزار لغت )
  2. تلفظ زبان انگلیسی ( لهجه آمریکایی و بریتیش )
  3. گرامر زبان انگلیسی ( ساختار و زمان های زبان )
  4. آمادگی برای آزمون ( IELTS و TOEFL )

آموزش لغات زبان انگلیسی

یادگیری لغات زبان انگلیسی

مهمترین مرحله در یادگیری هر زبانی تسلط به لغات اصلی آن زبان است. مجموعه آموزش 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی درواقع تمام کلمات اصلی رو با استفاده از فیلم و تصویر به زبان آموزان یاد میدهد. توجه داشته باشید که یادگیری لغات به معنای تسلط به 5 نوع از واژگان است که شمال موارد زیر است:

  • لغات اصلی زبان ( Vocabulary )
  • افعال دوجمله ای (Phrasal Verb )
  • اصلاحات زبان ( Idiom )
  • اصطلاحات عامیانه ( Slang )
  • ضرب المثل ها ( Proverb )

آموزش تلفظ زبان انگلیسی

اینکه قادر باشید تا بدون زیرنویس یک فیلم و مکالمه را درک کنید نیازمند شناخت دقیق ساختار تلفظی آن زبان است. توجه داشته باشید که تلفظ لغات زبان انگلیسی با استفاده از IPA ( International Phonetic Alphabet ) برای هر کلمه ای قابل بیان است. درنتیجه با یادگیری IPA  شما قادر خواهید بود تا تلفظ دقیق هر لغت را متوجه شوید.

هر لغتی در انگلیسی حاوی یکسری تکیه تلفظ(Stress)  است که با استفاده از آن بلندی و کوتاهی تلفظ لغات مشخص می شود. همچنین اگر در یک جمله به تلفظ لغات توجه داشته باشید درک خواهید کرد که تلفظ لغات دچار تغییراتی می شوند. تغییراتی مثل کاهش تلفظ (Reduction  ) و همچنین اتصال تلفظ لغات (Linking)  که با استفاده از ترکیب آن ها مکالمه شکل می گیرد.

هر لهجه های تلفظ مربوط به خود را دارد که در سایت فراگیری آموزش زبان انگلیسی برای تمام لهجه های زیر انجام می شود:

  1. لهجه آمریکایی American accent
  2. لهجه بریتیش British English
  3. لهجه استرالیایی Australian accent
  4. لهجه کانادایی Canadian accent

آموزش گرامر زبان انگلیسی

آموزش گرامر زبان انگلیسی

درک ساختار جملات کمک شایانی به زبان آموزان برای درک بهتر مفهوم جملات خواهد کرد. یادگیری ساختارهای زبان به معنای حفظ آن ها نبوده و نیازمند یک روند مهندسی شده و همچنین منظم است. درواقع مهمترین بخش هایی که زبان آموزان نیاز به تسلط در آن را دارند عبارتنداز:

  • آموزش زمان های زبان انگلیسی English tenses
  • آشنایی با ساختارهای مختلف زبان Sentence Structure

آموزش آزمون آیلتس و تافل

بسیاری از افراد برای آمادگی در آزمون های آیلتس و تافل و همچنین سایر آزمون ها به آموزشگاه های زبان مراجعه می کنند. با استفاده از سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مانند فراگیری شما قادرخواهید بود تا به صورت رایگان و موثر به سرعت برای این آزمون ها آماده شوید. درواقع تمام نکات لازم برای کسب بالاترین نمره در آزمون ها در سایت  Faragiriبه زبان آموزان از صفر تا صد با استفاده از فیلم های آموزش زبان انگلیسی آموزش داده می شود.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی با فیلم

آموزش زبان انگلیسی مکالمه

هدف بسیاری از زبان آموزان مهاجرت به کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، انگلیس، اتریش، استرالیا و غیره است. برای مهاجرت تحصیلی و یا کاری شما نیاز دارید تا با تسلط کامل به صحبت کردن به انگلیسی مکالمات را شروع و همچنین ادامه دهید. برای موفقیت در کسب و کار و همچنین کسب علوم جدید نیز بایستی قادر به درک مطالب انگلیسی از سایت های مختلف باشید.

اما برای کسب این توانایی نیازمند استفاده از منابع مطمئن و همچنین انگیزه بالا خواهید بود. در صورتی که انگیزه یادگیری زبان انگلیسی را داشته باشید سایت فراگیری کمک بسیار زیادی برای تسریع در فرآیند یادگیری اصولی زبان انگلیسی به شما خواهد کرد.

Faragiri.com

برای شروع آموزش زبان انگلیسی کافیست تا به سایت فراگیری به آدرس اینترنتیFaragiri.com  وارد شوید. همچنین می توانید عبارت فراگیری رو در گوگل نیز جستجو کرده و وارد دسته بندی آموزش زبان انگلیسی شوید. بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی از نظر شما چیست ؟ وچرا ؟

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش ، فراگیری ، یادگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۲۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
کسی تجربه استفاده از آموزش های فراگیری رو داره؟ من کلاس های آنلاین فرالن رو رفتم. ولی خب اسم فراگیری رو هم زیاد شنیدم.
اگه کسی تجربه یادگیری زبان انگلیسی رو باهاشون داشته ممنون میشم بگه
Iran (Islamic Republic of)
amiir
۱۱:۴۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
مقاله عالی بود
ممنون
آخرین اخبار