تصمیم امارات متحده عربی برای گرفتن دو میلیون تست کرونا همزمان با افزایش شمار مبتلایان

امارات متحده عربی تصمیم دارد همزمان با افزایش شمار مبتلایان، از دو میلیون نفر دیگر تست کرونا بگیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، امارات متحده عربی تصمیم دارد همزمان با افزایش میانگین موارد ابتلا به کرونا، دو میلیون تست کرونای دیگر را ظرف دو ماه آینده اخذ کند.

آمنه الشامسی، سخنگوی دولت امارات در اظهاراتی در حساب توییتری خود نوشت: اعداد و موارد (ابتلا) در پایان هفته گذشته نشان دهنده افزایشی اندک در موارد ابتلای روزانه بودند که این به خلاف آن چیزی است که دو هفته گذشته از کاهش موارد ابتلا شاهد آن بودیم. این افزایش، سبب نگرانی می‌شود و سهل انگاری برخی افراد را در پایبندی به اقدامات لازم نشان می‌دهد.

طبق اعلام این مقام امارات متحده، بزودی بیش از دو میلیون آزمایش کووید-۱۹ طی دو ماه آینده در چارچوب توسعه آزمایش‌ها و تضمین پوشش بیشتر و اطمینان از اینکه افراد بیشتری را در سطح جامعه در بر می‌گیرد، به انجام خواهد رسید.
امارات متحده عربی روز گذشته از ثبت ۵۲۸ مورد ابتلا به کرونا خبر داد که با این حساب، آمار این کشور به ۵۲۰ هزار و ۶۸ نفر رسید.

گفتنی است آمریکا اکنون با ثبت بیش از سه میلیون مبتلا به کرونا، رتبه نخست را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است؛ همچنانکه شمار قربانیان کرونا در این کشور به بالای ۱۳۳ هزار نفر می‌رسد.

همچنین برزیل با ثبت بیش از یک میلیون و ۶۲۸ هزار نفر رتبه دوم را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است. هند نیز با ثبت بیش از ۷۲۳ هزار مورد، رتبه سوم را در میان کشور‌های جهان داراست.

گفتنی است شمار مبتلایان کرونا در جهان هم اکنون به بیش از ۱۱ میلیون و ۷۷۹ هزار نفر رسیده است که از این تعداد بیش از ۵۴۱ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار