نصرتی: بی احترامی به پرسپولیسی‌ها درست نیست/ مدیران در بستن قرارداد‌ها ضعیف عمل می‌کنند

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت برگزاری لیگ برتر و مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال و فولاد اظهار کرد: من قبل از اینکه بازی‌ها از سر گرفته شود بیان کردم که خون فوتبالیست‌ها رنگین‌تر از اقشار جامعه نیست، اما اکنون شیوع ویروس کرونا افزایش یافته و مخالف برگزاری مسابقات هستم.

نصرتی درباره اظهارات حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر ارسال جام قهرمانی با اسنپ به باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال پرسپولیسی‌ها زحمت کشیده اند که در صدر جدول حضور دارند و نباید به آن‌ها بی احترامی کنند.

او بیان کرد: به نظرم لغو بازی‌های استقلال و فولاد به علت ابتلای بازیکنان این تیم‌ها به ویروس کرونا باعث شده که بی نظمی، ناهماهنگی و هرج و مرج در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایجاد شود.

شیوه نامه‌های بهداشتی در فوتبال رعایت نمی‌شود

نصرتی بیان کرد: شیوه نامه‌های بهداشتی هم در فوتبال کشورمان رعایت نمی‌شود و حدود ۵ الی ۱۰ درصد این گونه مسائل در تیم‌ها اجرا می‌شود. ما امکانات سخت افزاری در کشورمان نداریم و شرایط ما قابل قیاس با کشور آلمان نیست.

او درباره وضعیت مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال بیان کرد: به نظرم پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد چرا که رقبای این تیم امتیاز از دست دادند و راه یابی آن‌ها به صدر جدول سخت است. به هر حال پرسپولیس شایسته قهرمانی است و سایر تیم‌ها باید برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنند.

بیرانوند سفیر فوتبال ما در اروپا می‌شود

نصرتی درباره پیوستن بیرانوند به یکی از باشگاه‌های بلژیکی گفت: بیرانوند دروازه بان مطمئنی است و برای او آرزوی موفقیت دارم. همچنین این دروازه بان می‌تواند سفیرخوبی برای فوتبال کشورمان در اروپا باشد. به طور حتم او در لیگ بلژیک موفق می‌شود.

او درباره محکومیت پرسپولیس در پرونده کالدرون بیان کرد: واقعا تاسف انگیز است و معلوم نیست به چه صورت با خارجی‌ها قرارداد می‌بندند و بعد آن‌ها را اخراج می‌کنند. به هر حال مدیران ضعیف عمل می‌کنند و باید دقت بیشتری صورت بگیرد.

فیفا فقط انگ دروغ گویی به ما نزده بود

بازیکن سابق فوتبال کشورمان درباره اظهارات مصطفوی مبنی بر اینکه فیفا به علت دروغ گویی، فدراسیون فوتبال کشورمان را جریمه کرده است، اظهار کرد: تنها مانده بود که فیفا انگ دروغ گویی به ما بزند و در پرونده طارمی هم چنین اتفاقی رخ داده بود.

نصرتی درباره بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال گفت: انشاالله هر چه به صلاح کشورمان است رخ بدهد. امیدوارم فردی در راس فدراسیون فوتبال قرار بگیرد که بتواند فوتبال کشورمان را سر و سامان بدهد.

سرمربی تیم گل ریحان البرز درباره وضعیت تیمش گفت: ما در بازی با نود ارومیه شکست خوردیم که در این بازی پسر رئیس هیئت فوتبال ارومیه با مشت بر سر جمجمه مهدی ثابتی مربی دروازه بانان ما کوبید که امکان ضربه مغزی شدن ثابتی وجود داشت. البته ما از تیم نود ارومیه شکایت کردیم و منتظر صدور رای هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۸ تير ۱۳۹۹
ممد جان هنوز تصویر زحمات شما و شیث از خاطرات ما پاک نشده، از جمله زحمات پرسپولیس رفتن به اصفهان و گرفتن 3 امتیاز حساس سپاهان بدون بازی بود، سر بریدن استقلال هم توسط داورا خیلی زحمت داشت، یعنی واقعا هزینه کردن
خداییش حق داری با این همه زحمتی که سلطانیفر و فدراسیون کشیدن حقتونه یه جام اسنپی دیگه بگیرین
ممد راستی ریال تو آسیا دیگه ارزش نداره؟؟ داورای آسیایی مثل اینکه ریال قبول نمیکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
شما شاهکارای قائدی و رفیق جون جونیش داریوش شجاعی را فراموش کردین ؟؟؟؟ یا تصادف قائدی و خیلیای دیگه را ؟؟؟ از قهرمانی پی در پی سرورتون دارین آتیش میگیرین......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۸ تير ۱۳۹۹
لنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۸ تير ۱۳۹۹
سرورته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۸ تير ۱۳۹۹
استقلال بی منطق..یادتون هست زمانی که جاج فتل مدیرعامل بودهربازیکنی که میخواست با بالاترین قیمت میخریداون موقع کسی نگفت استقلال است...اره پرسپولیس داره خوب بازی میکنه وشایسته ی قهرمانیست وسلام نامه تمام
آخرین اخبار