بدون ماسک خدمات ادارات را دریافت نمی کنید

فرماندار صحنه استفاده از ماسک را برای تمامی کارمندان ادارات و نهادها، بانک‌ها و صنوف و واحد‌های خدماتی و همچنین ارباب رجوع ضروری دانست و گفت : به کسانی که بدون ماسک به ادارات مراجعه کنند خدماتی ارایه نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علیرضا حیدری فرماندار صحنه گفت : دستگاه‌های اجرایی و مردم فهیم شهرستان باید دستورالعمل‌های وزارت بهداشت را جدی بگیرند.

او در خصوص دورکاری کارکنان اداری گفت : کسانی‌که بیماری‌های زمینه‌ای دارند یا دارای علایم مشکوک به کرونا هستند نیز می‌توانند بدون حضور در اداره و از طریق دورکاری امور اداری را انجام دهند.

حیدری با بیان اینکه هیچ دارو یا موادغذایی خاصی برای مقابله با کرونا وجود ندارد، گفت: استفاده از ماسک از ۱۵ تیر در اماکن عمومی، اداری و سایر مکان‌ها الزامی است و شهرستان‌ها با وضعیت قرمز باید این الزام را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند که شهرستان ما هم نیز جزو ۱۲ شهرستان قرمز استان است.

فرماندار صحنه بااشاره به فوت چندین نفر در شهرستان بر اثر کرونا، باتاکید بر اینکه عروسی‌ها و مجالس عزا زنگ خطر بزرگی برای شیوع مجدد ویروس کرونا است، افزود: برگزاری آیین‌ها و تجمع‌های انسانی کانونی بزرگ برای انتشار ویروس کرونا است.

او گفت: بروز همه‌گیری در این آیین ها، تلاش چندماهه کادر بهداشت و درمان و زحمات سایر ارگان‌ها را هدر می‌دهد که عموم مردم باید با رعایت بهداشت فردی، پایبندی به فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از شرکت در تجمعات این همراهی را تا مهار کرونا ادامه دهند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار