فنونی زاده: اظهارات گل محمدی تنش زا است/ پرسپولیس نیازی به ارسال جام قهرمانی با اسنپ ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تهدید گل محمدی به استعفا و اتفاقات رخ داده در این باشگاه صحبت‌هایی را مطرح کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تهدید یحیی گل محمدی به استعفا اظهار کرد: به نظرم گل محمدی باید مقداری سعه صدر نشان بدهد و او به عنوان نفر اول کادر فنی نباید این صحبت‌ها را مطرح کند. آقای گل محمدی! تیم پرسپولیس رتبه ششم را داشت باز هم تهدید به استعفا می‌کردی؟ اکنون که این تیم  صدر جدول است و ۹۹ درصد قهرمان هستیم  این حرف‌ها را می‌زند.

فنونی زاده بیان کرد: در حال حاضر پرداخت طلب برانکو و قدیمی‌های پرسپولیس در اولویت است. به هر حال پرسپولیسی‌ها تاکنون ۷۰ درصد مطالبات خود را دریافت کرده اند و گل محمدی  تیم قهرمان را تحویل گرفته و نباید تهدید به  استعفا کند. اظهارات گل محمدی تنش ایجاد می‌کند و بهتر است این مربی بدون حاشیه کارش را انجام بدهد تا قهرمانی اش همراه پرسپولیس با اختلاف فاحش ماندگار شود.

فنونی زاده:اظهارات گل محمدی تنش زا است/ پرسپولیس نیازی به ارسال جام قهرمانی با اسنپ ندارد

پرسپولیس با دستیار گل محمدی هم قهرمان لیگ برتر می شود 

او ادامه داد: معتقدم هر مربی که هدایت تیم پرسپولیس را برعهده بگیرد به طور حتم می‌تواند این تیم را قهرمان کند و حتی دستیار گل محمدی هم توانایی این کار را دارد. همه بازیکنان پرسپولیس خوب هستند به همین علت چهارمین نفر نیمکت فنی هم می‌تواند این تیم را به قهرمانی برساند.

برگزاری مسابقات از اول هم اشتباه بود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره ارزیابی اش از بازی‌های لیگ برتر و مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال وفولاد اظهار کرد: به نظرم برگزاری مسابقات از اول هم اشتباه بود و سلامتی بازیکنان مهمتر از  مسائل دیگر است. به هر حال بازیکنان در جریان مسابقات به ویروس کرونا مبتلا شدند و اگر تیم‌ها  مسائل بهداشتی را رعایت می‌کردند شاید این اتفاق رخ نمی‌داد. من شنیده ام  وریا غفوری در حالی که کرونا داشت برابر تیم فولاد بازی کرد که همین موضوع باعث شد که به بازیکنان دیگر این ویروس را منتقل کند.

او ادامه داد: به هر حال تیم‌هایی که بازیکنان کرونایی دارند باید تست هایشان به تایید وزارت بهداشت برسد تا راستی آزمایی صورت بگیرد.

استقلالی ها با این فاصله امتیازی نباید کری خوانی کنند 

فنونی زاده درباره اظهارات حجت نظری عضو هیئت مدیره استقلال مبنی بر ارسال جام قهرمانی  با اسنپ برای پرسپولیس گفت: در ابتدا باید بگویم که مسئولان وزارت ورزش باید افراد کاردان و متخصص برای هیئت مدیره سرخابی‌ها انتخاب کنند تا آن‌ها نظرات کارشناسی بدهند. به هر حال نیازی نیست که عضو هیئت مدیره استقلال هزینه زیادی کند، چون ما جام قهرمانی زیادی گرفتیم و امسال هم برای چهارمین مرتبه قهرمان می‌شویم. علاوه بر این استقلالی‌ها فاصله زیادی با صدر جدول دارند و نباید کری خوانی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پیوستن بیرانوند به یکی از باشگاه‌های بلژیکی اظهار کرد: بیرانوند با وجود شیطنت هایش در این مدت خیلی برای پرسپولیس  زحمت کشید و آرزوی موفقیت برای او در تیم جدیدش می‌کنم. به نظرم بیرانوند در لیگ بلژیک می‌تواند به روند رو به رشد خود ادامه بدهد.

او درباره اینکه جدایی بیرانوند باعث تضعیف پرسپولیس نمی‌شود، گفت: نه پرسپولیس مشکلی درون دروازه  پیدا نمی‌کند و رادوشوویچ می‌تواند جانشین خوبی برای بیرانوند باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
به یکی بگو که نفهمه چه خبره.
آخرین اخبار