هر گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در شیراز تخلف محسوب می شود

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی شیراز گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر شیراز به دلیل شیروع ویروس کرونا تخلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود حسن شاهی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی شیراز با اشاره به اینکه نرخ کرایه‌های تاکسی شهر در شیراز تغییر نکرده است، بیان کرد: افزایش قیمت در کرایه‌های تاکسی گردشی، خطی، تلفنی، تاکسی‌های فرودگاه و راه آهن  به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و رانندگان و مسئولان شرکت‌ها حق هیچ‌گونه افزایش قیمتی را ندارند.

او، تصریح کرد:گزارشات مردمی در خصوص رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در تاکسی‌های شهر شیراز به شماره ۱۳۷ ارائه می‌شود که به طور جدی با متخلفان برخورد می‌ شود.

حسن شاهی با اشاره  به تمهیدات انجام شده برای رانندگان اتوبوس‌های شهری ادامه داد: در دوره قبلی که ناوگان اتوبوسرانی به دستور شورای شهر و شهرداری تعطیل شد تمام هزینه‌های معیشتی و حقوق بهره برداران اتوبوسرانی از سوی این سازمان پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی شیراز افزود: این دوره با دستور ستاد مقابله با کرونا اتوبوسرانی تعطیل شده اما نظر سازمان پرداخت مجدد هزینه‌ها است.

او، اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در شهر شیراز تاکنون ۴ راننده خطوط اتوبوسرانی به کرونا مبتلا شد ه اند که در بین این مبتلایان، گزارشی مبنی بر فوت دریافت نشده است.

اتوبوسرانی و مترو شیراز از ۱۵ تیرماه به دستور ستاد مقابله با کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل و همین امر باعث افزایش استفاده شهروندان از سرویس‌های حمل و نقل تاکسی‌های شهری و اینترنتی شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار