معاون مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : حاصل تلاش اعضای هیات علمی این دانشگاه تهیه ۱۰ هزار و ۶۲۰ محتوای آموزشی مجازی بود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرهاد سالاری معاون مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه باشیوع بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم مثل سایر دانشگاه‌ها به سمت آموزش فضای مجازی پیش رفت، گفت : حاصل تلاش اعضای هیات علمی این دانشگاه تهیه ۱۰ هزار و ۶۲۰ محتوای آموزشی مجازی بود.

او گفت : با معرفی سامانه نوید برای بارگذاری محتوا‌های آموزشی کارگروهی در معاونت آموزشی دانشگاه تشکیل شد و اطلاعات اساتید و دانشجویان به روز رسانی و بارگذاری شد.

او گفت: از جمله مشکلات در زمینه آموزش مجازی آشنایی نداشتن کافی اعضای هیات علمی با تهیه محتوا‌های الکترونیک در سامانه نوید بود و به همین منظور کارگاه‌های وبیناری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای توانمندسازی اعضای هیات علمی برگزار شد.

سالاری ادامه داد: همچنین در مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی نیز کارگاه‌هایی به صورت فردی و به صورت گروهی برای آشنایی همکاران گروه‌های آموزشی بالینی برگزار شد.

او گفت: از سوی دیگر دانشجویان نیز به آموزش در این زمینه نیاز داشتند که در شبکه‌های مجازی به آن‌ها آموزش صورت گرفت و هم اکنون ۲ هزار و ۷۲۰ دانشجو در بستر سامانه نوید از آموزش الکترونیک استفاده می‌کنند.

سالاری افزود: هماهنگی برای استفاده از مرکز تولید رسانه‌های آموزشی در دانشکده‌های مختلف از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بود.

 او گفت: برای توسعه امکان برگزاری دروس به صورت مجازی همزمان و آزمون ساز فرادید، همچنین امکان تاسیس مرکز آموزش مجازی در دانشگاه در آینده سروری اختصاصی معاونت آموزشی خریداری و در حال نصب است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.