سیف اله پور: مشکلی با تیم صنعت نفت آبادان نداریم/ موضع باشگاه نساجی تعطیلی مسابقات است

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره درخواست این باشگاه برای تغییر محل بازی با تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی ارائه کرد.

سیف اله پور: مشکلی با تیم صنعت نفت آبادان نداریم/ موضع باشگاه نساجی تعطیلی مسابقات استایزد سیف اله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم قبل از بازی با تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار تغییر محل میزبانی تیم صنعت نفت آبادان شدیم، اما مسئولان فوتبال هنوز جواب نامه را ندادند.  

سیف اله پور درباره مخالفت باشگاه صنعت نفت آبادان با تغییر محل بازی با نساجی مازندران گفت: ما مشکلی با تیم صنعت نفت آبادان نداریم و این تیم آبادانی حق دارد که در زمین خودش میزبان باشد، اما تنها مسئله این است که استان‌های خوزستان و آبادان از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند، به همین علت ما دوست داریم در شهری که آبادانی‌ها  مدنظر دارند بازی کنیم.  

نگاه به نساجی مازندران باید همانند سایر تیم ها یکسان باشد 

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره وضعیت بازی برگزار نشده با تیم فولاد خوزستان بیان کرد: به هر حال مسئولان سازمان لیگ به ما نگفتند که این  بازی برگزار نمی‌شود، به همین علت طبق روال در زمین مسابقه حاضر شدیم تا به مصاف حریف اهوازی خود برویم و داور  هم مراحل قبل از  بازی را انجام داد، اما تیم فولاد خوزستان در زمین مسابقه حاضر نشد. ناظر بازی غیبت فولاد را در زمین مسابقه گزارش کرد و منتظر پاسخ کمیته انضباطی هستیم. به هر حال نگاه به نساجی مازندران باید با سایر تیم‌ها یکسان و مساوی باشد.  

سازمان لیگ نامه ای  مبنی بر لغو بازی با فولاد ارسال نکرد 

سیف اله پور درباره اظهارات سهیل مهدی  مسئول سازمان لیگ مبنی بر اینکه باشگاه نساجی مازندران از لغو بازی با فولاد خوزستان اطلاع داشت، گفت: نه به هیچ عنوان سازمان لیگ نامه‌ای برای ما ارسال نکرد و فقط به صورت تماس تلفنی صحبت‌هایی در زمینه برگزاری بازی انجام دادند. به هر حال اگر فردی ادعایی دارد  باید نامه اش را نشان بدهد.  

او بیان کرد: اعضای تیم ما بعداز ظهر امروز برای چهارمین مرتبه تست کرونا دادند و بعد از آن جواب تست‌ها را به  سازمان لیگ اطلاع می دهیم. خوشبختانه تاکنون تست مثبتی نداشتیم و در این زمینه شفاف عمل می‌کنیم.  

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران اظهار کرد: ما از همان ابتدا مخالف برگزاری مسابقات بودیم، چون سلامت بازیکنان در اولویت قرار دارد. علاوه بر این  زمانی که بازی‌ها شروع شد همه شیوه نامه‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کردیم و پرواز اختصاصی برای اعضای تیم در نظر گرفتیم تا مشکلی پیش نیاید. باشگاه نساجی خصوصی است، اما با وجود مشکلات اقتصادی بیشترین هزینه را برای بازیکنانش انجام می‌دهد. در حال حاضر موضع باشگاه ما این است که اگر تصمیم به برگزاری مسابقات به صورت یکی در میان  دارند بهتر است بازی‌ها تعطیل شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار