سفیر روسیه در آمریکا: مسکو و واشنگتن دشمن نیستند

«آناتولی آنتونوف» اعلام کرد صحبت کردن در مورد روابط روسیه و آمریکا بسیار دشوار است، اما باید گفت این دو کشور دشمن یکدیگر نیستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا گفت آمریکا و روسیه دشمن نیستند و نمی‌توانند با یکدیگر گفتگو نکنند.

وی در کنفرانسی ویدئویی که مرکز منافع ملی مستقر در واشنگتن آن را برگزار کرد، گفت: صحبت کردن در مورد روابط روسیه و آمریکا بسیار دشوار است. موارد متضاد زیادی مطرح هستند. اکنون بحثی در حال انجام است که چه کسی در خصوص وضع فعلی و تاسف بار در روابط آمریکا و روسیه مقصر است. نظرات ضد و نقیضی در این باره که چه کسی باید قدم اول را به سمت طرف مقابل بردارد وجود دارد.

سفیر روسیه در آمریکا ادامه داد: باید اعتراف کنم که هم اکنون این روند شبیه راه رفتن در یک دایره، بدون داشتن دیدگاهی روشن برای یافتن زمینه مشترک است.

وی افزود: در بسیاری از مواقع، من مجبور شدم مردم آمریکا را متقاعد کنم که روسیه و آمریکا دشمن نیستند و اینکه ما با وجود همه اختلافات موجود نمی‌توانیم از صحبت کردن با هم خودداری کنیم. به دلایل عینی، اینکه تمام مردم کره زمین بتوانند زندگی خوبی داشته باشند، به کیفیت روابط روسیه و آمریکا بستگی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۹ تير ۱۳۹۹
ولی از نظر آمریکا همه دشمنن و باید نابود بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
عجیبه
آخرین اخبار