طرح توسعه شرکت آرمان‌گسترنوین کنارک به دستور رییس جمهوری افتتاح شد

طرح توسعه شرکت آرمان‌گسترنوین کنارک تولید کننده انواع قوطی فلزی کنسرو با ظرفیت سالانه هشت هزار تن امروز بطور همزمان با چند طرح دیگر از طریق ویدئوکنفراسی به دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالحمید دوستینی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک اظهارداشت: هم‌اینک تولید قوطی کنسرو تن ماهی در کنارک سالانه به ۳۴۸ میلیون عدد رسیده که می‌تواند به افزایش تولید تن ماهی کمک کند.

عبدالحمید دوستینی گفت: طرح توسعه شرکت آرمان‌گسترنوین کنارک تولید کننده انواع قوطی فلزی کنسرو با هدف افزایش تولید در راستای جهش تولید اجرا شده است.

او  گفت: مجموع سرمایه‌گذاری این طرح ۲۰ میلیارد تومان بوده که برای ۴۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک بیان کرد: این شهرستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید تن ماهی دارد و ۸۰ درصد صیادان سیستان و بلوچستان در این منطقه مشغول صید و صیادی هستند.

او با بیان اینکه ۶۴ پروانه بهره‌برداری در حوزه صنایع شیلاتی در کنارک صادر شده که ۴۴ واحد هم‌اینک فعال هستند افزود: ۱۲ کارخانه تن ماهی در این شهرستان وجود دارد که هشت کارخانه با تولید سالانه ۲۵ هزار تن در حال فعالیت هستند.

در هفته پنجم پویش ملی «تولید، تداوم امید» سه طرح صنعتی و بازرگانی با مجموع سرمایه گذاری ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۳۰ نفر به دستور رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار