کریمیان: ۳ سال شاگرد بوناچیچ بودم و با تفکراتش آشنایی دارم/ باخت ۴ گله ذوب آهن یک اتفاق بود

سرمربی شاهین شهرداری گفت: باخت ۴ گله پیکان به ذوب آهن عادی نبود و آن‌ها روی اتفاق ۴ گل خوردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد کریمیان، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: بازی بسیار سختی داریم. ذوب آهن با حضور بوناچیچ متحول شده و این کار ما را سخت می‌کند، اما ما هم آماده هستیم و پس از بازی با پرسپولیس به خوبی ریکاوری کردیم. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم. کسب ۳ امتیاز بازی با ذوب آهن خیلی به ما کمک می‌کند، زیرا یکی از تیم‌هایی به شمار می‌رود که اختلاف امتیازی کمی با ما دارد. پیروزی در این دیدار باعث می‌شود به حریف رو در رو نزدیک‌تر شویم.

کریمیان در ادامه گفت: از ذوب آهن شناخت داریم. آن‌ها در بازی قبل روی اتفاق ۴ گل از پیکان خوردند و شرایط خیلی عادی نبود. روی نقاط ضعف و قوت ذوب آهن خیلی کار کردیم و از آن‌ها شناخت خوبی داریم. ۳ سال شاگرد بوناچیچ بودم و با تفکرات او آشنا هستم. امیدوارم با ارائه یک بازی منطقی و خوب ۳ امتیاز را کسب کنیم و به شرایط بهتری برسیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص ابتلای چند بازیکن لیگ برتری به ویروس کرونا و حواشی ایجاد شده در این زمینه گفت: شاید اگر در ابتدای کار پروتکل‌های بهداشتی بیشتر سنجیده می‌شد و شرایط تیم‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گرفت، اکنون این اتفاق رخ نمی داد که یک تیم بگوید این هفته بازی نمی‌کنم یا بازی نباید در فلان شهر برگزار شود. این ظلم به تیم‌های دیگر است، به ویژه تیم‌هایی که در انتهای جدول هستند و می‌خواهند تمام بازی‌ها در یک زمان برگزار شود، زیرا نتایج همزمان تاثیرگذار‌تر است.


بیشتر بخوانید


او در ادامه گفت: شاید برگزاری بازی در یک زمان به نفع ما و در زمان دیگر به ضرر ما باشد. زیاد خوب نیست وقتی تیم‌های دیگر بازی کردند و نتایج آن‌ها مشخص است، تیم‌های دیگر چند هفته بعد بازی کنند. دروازه بان خارجی ما به علت محدودیت‌های ایجاد شده، نتوانست از ابتدا در تمرینات حضور داشته باشد و دیگر دروازه بان ما هم شرایط جسمی مساعدی نداشت و به دلیل مشکلاتی که برایش ایجاد شده بود، در تمرینات حضور نداشت. برای ما یک دروازه بان امید که دروازه بان سوم تیم به شمار می‌رفت، باقی مانده بود و با او باید وارد مسابقات می‌شدیم. اگر او مصدوم می‌شد ما روی نیمکت هیچ دروازه‌بان دیگری نداشتیم، اما متاسفانه این مسائل در نظر گرفته نشده بود.

کریمیان گفت: این مسائل نشان می‌دهد سنجیده کار نکردیم و فقط می‌خواستیم لیگ را برگزار کنیم. با این حال تابع تصمیمات بودیم و از زمانی که قرار شد بازی‌ها برگزار شود، تمریناتمان را آغاز کردیم. سرسختانه دنبال برگزاری مسابقات هستیم، اما انتظار داریم تمام تیم‌ها شرایط مساوی داشته باشند. به هر حال رقابت باید عادلانه باشد و تمام تیم‌ها حق یکسانی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار