آستان مقدس کریمه اهل بیت (س)اعلام کرد؛

دستورالعمل های کرونایی تشرف به حرم حضرت معصومه (س)

زائران و مجاوران هنگام تشرف به حرم مطهر حضرت معصومه(س) ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از آستان مقدس کریمه اهل بیت (س)عباسیان، مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر  با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از زائران و مجاوران خواست هنگام تشرف به حرم حضرت معصومه(س) از ماسک و وسایل شخصی استفاده کنند.

او با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای حضور زائران و خدام در حرم مطهر گفت: در حال حاضر و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظافت، شست و شو و ضدعفونی صحن‌ها و رواق‌ها به صورت منظم انجام می‌شود.

عباسیان با بیان اینکه آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) به صورت مستمر بر رعایت  دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی نظارت می‌کند ادامه داد: خادمین این آستان آموزش‌های لازم را در این خصوص فراگرفته اند.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل بهداشتی زائرین و مجاورین در  ایام کرونایی گفت: زائران باید هنگام تشرف به حرم مطهر ماسک و وسایل شخصی از قبیل، مهر، کتاب ادعیه و تسبیح به همراه داشته باشند و از تجمع خودداری کنند.

عباسیان افزود: فرش‌ها و محل استقرار زائران و نمازگزاران به طور مرتب ضدعفونی می‌شود.

او عنوان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام آبخور‌های موجود در صحن‌های حرم مطهر به شیر‌های الکترونیکی تجهیز شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار