۳ هفته سرنوشت ساز در انتظار پیکانی ها/ کسب جواز حضور در لیگ بیستم در گرو پیروزی برابر قعرنشینان

تیم فوتبال پیکان در ۳ هفته آینده باید به مصاف تیم‌هایی برود که در رده‌های انتهایی جدول حضور دارند و در صورت پیروزی در این بازی ها، شاگردان ویسی از منطقه سقوط خارج می‌شوند.  

3 هفته سرنوشت ساز در انتظار پیکانی ها/ کسب جواز حضور در لیگ بیستم در گرو پیروزی برابر قعرنشینانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پیکان پس از ۱۲ هفته ناکامی در کسب پیروزی، هفته گذشته بالاخره موفق شد در اصفهان برابر ذوب آهن به پیروزی غیر منتظره ۴ بر یک برسد و از قعر جدول یک پله فاصله بگیرد.

پیروزی شاگردان ویسی برابر ذوب آهن از این جهت حائز اهمیت بیشتری بود که تیم اصفهانی یکی از رقبای پیکان در پایین جدول به شمار می‌رود و آن‌ها با پیروزی برابر این تیم توانستند علاوه بر کسب ۳ امتیاز و سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول، حریف مستقیم خود برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر را شکست دهند.

خودروسازان در ۳ هفته آینده نیز باید به مصاف تیم‌های پایین جدولی بروند که شرایطی مانند پیکان دارند و خطر سقوط را احساس می‌کنند.

گل گهر حریف فردای پیکان است که اکنون با ۱۹ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از پیکان در رده چهاردهم قرار دارد و در صورتی که آن‌ها بتوانند میهمان خود را از پیش رو بردارند، حتی با احتمال پیروزی شاهین شهرداری برابر ذوب آهن در بازی امشب، از منطقه سقوط خارج خواهند شد.

بازی‌های هفته بعد پیکان برابر سایپا و پارس جنوبی جم است که از تیم‌های قعرنشین به شمار می‌روند و اکنون با ۲۱ و ۲۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوازدهم و سیزدهم حضور دارند.

پیکان در ۲ هفته گذشته برابر پرسپولیس و ذوب آهن بازی‌های خوبی ارائه کرده و در صورتی که بتواند روند خوبش را در ۳ بازی پیش رو برابر حریفان قعرنشین خود ادامه دهد، جواز حضور در لیگ بیستم را تا حدود زیادی خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۸:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
سلام
خدا کند جانی گرفته نشود تا جامی داده شود.
آخرین اخبار