در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

هشدار نسبت به بالاآمدن آب رودخانه‌ها در مناطق شمال غرب/ دمای پایتخت کاهش می‌یابد

کارشناس هواشناسی گفت: امروز در مناطق شمال غرب به سبب تشدید بارش احتمال بالاآمدن آب مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار رگبار باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: امروز در برخی ساعات برای مناطق شمال غرب رگبار باران گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز در شواحل مرکزی و غربی دریای خزر، خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته گودرزی، با توجه به شدت بارش در مناطق شمال غرب احتمال بالاآمدن آب مسیل ها و رودخانه ها در این مناطق وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی روز شنبه و یکشنبه برای استان های شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق و نوار شمالی کشور بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

وی از وزش باد شدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: طی سه روز آینده بویژه بعدازظهر و اوایل شب برای استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، قم، مرکزی و اصفهان وزش بادهای شدید خواهیم داشت که در برخی مناطق موجب خیزش گرد و خاک می شود.

گودرزی افزود: طی امروز و فردا دریای خزر و سه روز آینده بخش های شرقی دریای عمان مواج است.

 پیش بینی بارش خفیف و پراکنده در ارتفاعات تهران

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران ابری در برخی ساعات نیمه ابری گاهی با وزش باد همراه است، ضمن آنکه در ارتفاعات شرق استان تهران احتمال بارش خفیف و پراکنده وجود دارد.

گودرزی در پایان بیشینه دمای امروز تهران را ۳۷ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: طی روزهای آتی دما به طور نسبی دما کاهش می یابد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار