مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب از ۴۰ نفر از مدافعان سلامت محجبه استان قدردانی می شود.

از مدافعان سلامت مجچبه استان همدان تجلیل می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضیان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان با اشاره به اینکه این برنامه ۲۲ تیرماه برگزار خواهد شد، گفت: مهم ترین راه ترویج فرهنگ حجاب در جامعه، ایجاد و تقویت حیا و عفاف در جوانان است. 

او با اشاره  به ۱۱ عنوان برنامه شاخص این مجموعه در هفته عفاف و حجاب،  ادامه داد: یکی از برنامه‌های بسیج جامعه زنان، مسابقه استانی «تجربه آرامش» در قالب پیام کوتاه، دلنوشته و کلیپ و فیلم‌های ۵۹ ثانیه‌ای است.

رضیان با اشاره به اینکه این برنامه در تمام پیام رسان‌های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد اضافه کرد: مسابقه استانی «تجربه آرامش» ازهفته عفاف و حجاب تا هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد. سخنرانی سه نفر از کارشناسان خواهر در شبکه سیمای استان و مصاحبه تلویزیونی با سه تن از بانوان موفق محجبه استان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این روزها است.

این مسئول گفت: یکی دیگر از برنامه‌های بسیج زنان استان، تجلیل از ۴۰ نفر از مدافعان سلامت محجبه استان است که این برنامه در ۲۲ تیرماه برگزار خواهد شد.

او از فضاسازی‌های شهری، برگزاری مسابقه طراحی پوستر و موشن گرافی در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی  در شهر و روستا‌های استان همدان در هفته عفاف و حجاب خبر داد و اضافه کرد : برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، صنایع دستی و اعزام گروه‌های جهادی و مشاوره‌ای از بانوان به شهر و روستا‌های استان همدان از دیگر برنامه‌ها پیش بینی شده در این ایام است.

مسئول بسیج زنان سپاه استان گفت: اهدای بسته‌های عفاف و حجاب و تجلیل از چادر اولی‌ها و زنان موفق در عرصه‌های مختلف در سطح استان به عنوان دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته عفاف و حجاب است.

به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵، ۲۱ تا ۲۷ تیرماه به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: همدان ، عفاف و حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار