زن نمونه کارآفرین کشور در سال ۹۹؛ بااشاره به سال جهش تولید و اهمیت اشتغال در استان کرمانشاه گفت : اگر سرمایه در گردش موردنیازش تامین شود می‌تواند برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شبنم مرادی زن نمونه کارآفرین کشور در سال ۹۹ مشکل اساسی اش را تامین سرمایه در گردش برای خرید مواد اولیه و خرید دستگاه دانست و گفت : اگر سرمایه و تسهیلات به او اختصاص دهند اشتغال زیادی باتوجه به کیفیت کالا و بازاری که در اختیار دارد، ایجاد می‌کند.

او که در زمینه تولید دستگیره و ابزار و یراق کابینت فعالیت می‌کند، گفت : تولیداتش از نمونه‌های خارجی در بازار با کیفیت‌تر است و مشتریان عمده او محصولش را با عنوان کالای لوکس به فروش می‌رسانند.

مرادی به بازار فروش تولیداتش دراستان‌های همجوار و شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: کیفیت تولیداتش توان رقابت با نمونه‌های خارجی در بازار عراق را دارد و اگر امکان حضو در بازار این کشور برای او فراهم شود می‌تواند بخشی از بازار فروش آنجا را به دست آورد و این موجب اشتغالزایی خوبی در استان می‌شود.

او شروع کارش را در سال ۸۹ عنوان کرد و افزود: سرمایه اولیه اش با فروش خودرو پراید به مبلغ هفت میلیون تومان بدست آورده و کارش نیز ابتدا از حیاط خانه پدرشوهرش آغاز کرده است.

این بانوی کارآفرین کرمانشاهی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه تسهیلات بانکی استفاده نکرده است، افزود: تولیداتش را کم کم و مرحله به مرحله با سرمایه شخصی و خانوادگی توسعه داده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.