عبدی: پرسپولیس شایسته قهرمانی است/ مدیران به تبعات بستن قرارداد‌ها توجه نمی‌کنند

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت و فوتبال کشورمان توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین عبدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر تیم ماشین سازی اظهار کرد: بازی خوبی از ۲ تیم شاهد بودیم و بازیکنان پرسپولیس فشار زیادی بر روی دروازه حریف وارد کردند و در نهایت از طریق پنالتی توانستند گل بزنند. علاوه بر این تیم ماشین سازی هم خوب بازی کرد و با وجود ۱۰ نفره شدن موقعیت‌های گلزنی ایجاد کرد، اما زورش به پرسپولیس نرسید.

او ادامه داد: اگر پرسپولیس بتواند فاصله امتیازی خود را حفظ کند به طور حتم قهرمانی خود را قبل از پایان بازی‌ها مسجل می‌کند. پرسپولیس شایسته قهرمانی است و این موضوع را تاکنون ثابت کرده است.

عبدی: پرسپولیس شایسنه قهرمانی است/ مدیران به تبعات بستن قراردادها توجه نمی کنند

ناهماهنگی بین بازیکنان در لیگ نوزدهم مشهود است 

عبدی درباره عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تیم‌ها آمادگی لازم را برای ادامه بازی‌ها ندارند به همین علت ناهماهنگی بین بازیکنان و آسیب دیدگی زیاد را شاهد هستیم. البته زمان می‌برد تا بازیکنان به فرم ایده آل خود برسند. مسئولان فوتبال به دنبال این هستند که لیگ نوزدهم را به هر صورت به پایان برسانند تا تکلیف قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازیکنان کرونایی استقلال و فولاد بیان کرد: به هر حال شرایط برای همه تیم‌های لیگ برتر یکسان است و سلامتی بازیکنان اهمیت دارد. البته بازیکنان باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و مراقب باشند.

مهارت گل نخوردن به بیرانوند در لیگ بلژیک کمک می کند  

او درباره اینکه جدایی بیرانوند مشکلی برای پرسپولیس به وجود نمی‌آورد، اظهار کرد: به هر حال پرسپولیس فاصله زیادی از لحاظ امتیازی با سایر تیم‌ها دارد. رادوشوویچ با خیال راحت می‌تواند از دروازه تیمش محافظت کند. در حال حاضر شرایط پرسپولیس خوب است، اما این تیم برای  فصل جدید باید نفراتی را به ترکیب تیم خود اضافه کند.

 عبدی درباره حضور بیرانوند در لیگ بلژیک بیان کرد: بیرانوند مهارت خوبی در گل نخوردن دارد و این موضوع به او کمک می‌کند تا در لیگ بلژیک به موفقیت دست یابد.

برخی از اظهار نظرها جایگاهی در فوتبال ندارند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات حجت نظری مبنی بر ارسال جام قهرمانی با اسنپ بیان کرد: به هر حال این گونه صحبت‌ها جایگاهی در فوتبال ندارد. آنچه اهمیت دارد این است که پرسپولیس بازی‌های خود را پیروز می‌شود و مسائل دیگر مهم نیستند.

او درباره اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال هنوز به تایید فیفا نرسیده است، گفت: من اساسنامه جدید را مطالعه نکرده ام و این مسئله حقوقی است که باید در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب شود و بعد برای تایید به فیفا ارسال کنند. ما عادت داریم که در دقیقه ۹۰ کاری انجام بدهیم. بهتر است هر چه سریعتر اساسنامه جدید نهایی شود تا تکلیف فوتبال کشورمان مشخص شود.

عبدی درباره اینکه پرونده‌های خارجی‌ها مشکلاتی برای پرسپولیس به وجود آورده است، بیان کرد: زمانی که در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بودم بحث‌های زیادی در این باره مطرح شد. به نظرم مبلغ قرارداد خارجی‌ها باید منطقی باشد تا باشگاه‌ها بتوانند این مبالغ را پرداخت کنند. سیاست مدیران این است که تا زمانی در باشگاه حضور دارند قرارداد امضاء کنند، اما به تبعات بعد از جدایی خود توجهی نمی‌کنند. به هر حال باشگاه‌ها باید قرارداد‌ها را به صورتی ببندند که از شکایت خارجی‌ها جلوگیری شود.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار