آبادیان خبرداد؛

آمادگی کامل تجهیزات و نیروی انسانی برای مواجهه با حوادث طبیعی و غیر مترقبه

شهردار منطقه ۱۱ تهران از آمادگی کامل تجهیزات و نیروی انسانی برای مواجهه با حوادث طبیعی و غیر مترقبه خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۱ در عملکرد سال گذشته بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران حائز رتبه نخست در ارزیابی سه معاونت "معاونت پیش گیری و خطر پذیری"، معاونت "آمادگی مقابله و پدافند غیر عامل" و معاونت "آموزش و مشارکت‌های شهروندی" شده است.

آبادیان افزود: ارزیابی‌ها در موضوعاتی، چون برگزاری مانور‌های تخصصی و عمومی، آموزش، مدرسه آماده، جلسات فصلی، مدیریت بحران اماکن، تهیه سند کاهش خطر پذیری، اماکن اسکان اضطراری شهروندان، آماده به کار بودن ابزار و امکانات موجود در انبار پایگاه‌های ویژه و چند منظوره، کانکس‌های مستقر در محلات و همچنین جذب و به روز رسانی گروه‌های دوام در منطقه در راستای ارتقای سطح آمادگی و آگاهی دوامیان (نیرو‌های داوطلب واکنش اضطرار محلات)، برگزاری مسابقات بین گروه‌های دوام محلات ۱۷ گانه و ... انجام شده است که بر اساس پایش‌ها و ارزیابی عملکرد در سال ۱۳۹۸ رتبه نخست شهر تهران به ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۱ رسید.

بر اساس این گزارش رییس سازمان پیش گیری و مدیریت بحران شهرداری تهران نیز در بازدید از پایگاه‌های ویژه منطقه ۱۱ از آمادگی و اقدامات این منطقه که منتج به کسب رتبه اول بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران شده است؛ تقدیر کرد.

در بازدید رییس سازمان پیش گیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از قسمت‌های مختلف پایگاه‌های ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۱ انبار تجهیزات، آماده به کار بودن ابزار آلات و تجهیزات، امکانات موجود در انبار‌ها و ... بررسی و از خدمات رسانی ستاد در حوادث پیش بینی نشده طبیعی و حوادث انسان ساخت از قبیل آتش سوزی‌ها، فرو نشست‌ها و ... قدردانی شد.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار