الهامی: امیدوارم بتوانیم تراکتور را آسیایی کنیم/ تکلیف بازی‌های معوقه باید مشخص شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی تیمش برابر استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

الهامی: امیدوارم بتوانیم تراکتور را آسیایی کنیم/ تکلیف بازی های معوقه باید مشخص شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره تساوی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: همانطور که پیش بینی‌می‌کردیم بازی برای هر ۲  تیم سخت بود و  تیم ما و استقلال به دنبال این بودیم که اول بازنده نشویم و بعد امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: به نظرم استقلال خوب کار کرد، خوشحالم که آن‌ها با همه نفرات بازی کردند و حتی دیاباته و اسماعیلی هم برای این تیم بازی کردند. امیدوارم به هدفی که داریم در ادامه راه برسیم و تراکتور را آسیایی کنیم.

جوانان ما به جای دژاگه و شجاعی خوب بازی کردند 

او در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود از دژاگه و شجاعی از ابتدا استفاده می‌شد، گفت: دژاگه و شجاعی دیرتر به تیم ما اضافه شدند و حتی شجاعی با وجود کمر دردی که داشت با ما تمرین کرد و در این دیدار هم به زمین مسابقه رفت. جا دارد از هر ۲ بازیکن تشکر کنم، اما فراموش نکنید جوانان ما هم خیلی زحمت کشیدند و به جای آن‌ها خوب بازی کردند.

سرمربی تراکتور درباره ادامه لیگ گفت: متاسفانه همه هر جور بخواهند شرایط را هر طور دوست دارند تفسیر کنند. من هم دوست دارم همه نفراتم را داشته باشم، فولاد ۲ بازی از ما عقب‌تر است و از نتیجه ما با خبر است. اکنون آن‌ها می‌دانند مقابل نساجی چه می‌خواهند. از همین جا اعلام می‌کنم تا زمانی که تکلیف بازی‌ها مشخص نشود از مالک باشگاه می‌خواهم به بازی‌ها ادامه ندهیم. شاید با یک نتیجه، یک تیم سهمیه آسیایی بگیرد.

بهتر است در ابتدا جام حذفی را برگزار کنند 

او افزود: تصمیم نهایی بر عهده مالک باشگاه است، اما نظر خودم این است که اول تکلیف بازی‌های عقب افتاده  دیگر تیم‌ها را مشخص کنند. شاید بهتر باشد اول جام حذفی را برگزار کنند تا تیم‌هایی که بازی عقب افتاده دارند در لیگ با سایر مدعیان بازی‌هایشان یکسان شود. از آن طرف هم می‌شود بازی‌ها را تا فینال جام حذفی ادامه داد، چون جام حذفی هم برای ما خیلی مهم است.

الهامی درباره داوری بازی گفت: جا دارد از اکرمی تشکر کنم. فقط یک لحظه چشمی با شجاعی درگیر شد که آن هم مسئله خاصی نبود، اما در کل بازی اتفاقی رخ نداد. همه فکر می‌کردند این بازی حاشیه داشته باشد، اما از کمیته داوران تشکر می‌کنم که این داور بدون حاشیه را انتخاب کرد.

او درباره عملکرد فنی تیمش گفت: کیفیت هر ۲ تیم در نیمه اول یکسان بود، اما در نیمه دوم هر ۲ تیم استرس گل خوردن داشتند. دیدار استقلال و تراکتور یک نوع دربی است، من به مجیدی هم تبریک می‌گویم که تیمش خوب بازی کرد، اما تیم ما هم خوب کار کرد و پا به پای حریف بازی کرد. خیلی خوب بود که هواداران استقلال و تراکتور در ورزشگاه بودند تا شاهد یک بازی زیبا از سوی ۲ تیم باشند، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۵ ۲۲ تير ۱۳۹۹
فسیل هایی مثل دژاگه حاج صفی و شجاعی را رد کن برن جونارو بیار
آخرین اخبار