گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس ذهنیت برد دارند/ روی کاغذ قهرمانی را به دست نیاورده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانمان ذهنیت برد دارند و این خیلی به روند خوب تیم کمک می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره برتری سرخ‌ها مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و نسبت به ۲ دیدار قبلی از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت، بازی بهتری انجام دادیم. برخی نفرات غایب بودند، اما نفرات جانشین عملکرد خوبی داشتند و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. بازی به بازی تیم بهتر می‌شود و بیشتر در شرایط بازی قرار می‌گیریم.

بازیکنان ما ذهنیت برد دارند و این خیلی به روند خوب تیم کمک می‌کند

او افزود: هفته به هفته گرفتن سه امتیاز سخت‌تر می‌شود. در سه بازی گذشته بازیکنانمان تلاش زیادی کردند و پیروز شدیم. هرچند هواداران کنار ما نیستند، اما دلشان با ما است و حضور آن‌ها را کنار خود حس می‌کنیم. در تیم ما هر کسی وظیفه اش را می‌داند و  فکر می‌کنم این موضوع دلیل موفقیت‌های ما است. بازیکنان ما ذهنیت برد دارند و این خیلی به روند خوب تیم کمک می‌کند.

روی کاغذ قهرمانی را به دست نیاورده‌ایم

گل محمدی ادامه داد: ۶ بازی و ۱۸ امتیاز باقی مانده است و روی کاغذ قهرمانی را به دست نیاورده‌ایم، اما شانس اول قهرمانی هستیم. بازی‌های آینده ما راحت نیست و اگر احساس غرور داشته باشیم این موضوع می‌تواند شروع نزول تیم باشد.

برای بیرانوند  آرزوی موفقیت می‌کنم

گل محمدی در باره برنامه‌هایش برای پر کردن جای خالی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس گفت: جدایی از تیم تصمیمی بود که خود علیرضا گرفت و این اقدام هم حرفه‌ای بود. وی با ما قرارداد داشت و از انتقالش مبلغی به باشگاه تعلق گرفت. انتقالی حرفه‌ای صورت گرفت و برای بیرانوند از سوی خودم، بازیکنان و کادر فنی آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله هر جا که هست موفق باشد و دوست داریم او را موفق ببینیم.


بیشتر بخوانید


شرایط برای رادوشوویچ و بیات سخت است

سرمربی پرسپولیس در مورد جانشین بیرانوند در این تیم گفت: امیرحسین بیات را کنار رادوشوویچ در اختیار داریم و با آن‌ها کار خود را جلو می‌بریم. شرایط برای رادوشوویچ و بیات سخت است، زیرا بازی‌های راحتی پیش رو نداریم. رادوشوویچ مانند گذشته که نشان داد گلری مطمئن و حرفه‌ای است و برای جانشینی بیرانوند نگرانی نداریم، زیرا دروازه‌بان‌های خوبی در اختیار داریم.

فولاد یکی از تیم‌های خوب ایران است

گل محمدی درباره دیدار بعدی مقابل فولاد خوزستان  در پایان بیان کرد: فولاد یکی از تیم‌های خوب ایران است که سرعت تیمی بالایی دارد. بازی‌های اخیر خود را هم با پیروزی پشت سر گذاشته و بی شک کار راحتی مقابل این تیم نداریم. هر چند این دیدار بازی خانگی پرسپولیس محسوب می‌شود، اما هواداران ما نیستند و باید از امتیاز میزبانی بهترین استفاده را کنیم. نیت ما مقابل فولاد برد است و در کنار یک بازی فنی زیبا نتیجه هم برای ما مهم است. باید ۳ امتیاز را کسب کنیم و برنده این دیدار شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
خوشم میاد خودشم باور کرده تیمش داره با مربیگری این نتیجه میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۳ تير ۱۳۹۹
اگه خوشت نمیاد میتون یبزنی کانال دو اشپزی ببینی بعد هم از وزیر اقتصاد گلگی کنی که قیمت کلم و کاهو رو مهندسی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
البته منظور از بازیکنان همون مهندس سلطانی فر میباشد.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۳ تير ۱۳۹۹
مهدسی فقط فرمول های قهرمانی فرهاد مجیدی خخخخخخ طرف از پس تیمهای قعر جدولی بر نمیاد حرف از مهندسی لیگ میزنه
آخرین اخبار