معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مطرح کرد؛

افزایش تولید ماسک در قم

غضنفری گفت: دانشگاه علوم پزشکی موظف است که برای افزایش تولید ماسک در استان، مجوز ۱۳ واحد تولید ماسک را در اسرع وقت و به مدت دوماه تمدید کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهرداد غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به حضور ۱۳ واحد تولید ماسک به صورت صنعتی و کارگاهی در استان، گفت: ظرفیت تولید این واحد‌ها ۵۰۰ هزار ماسک در روز است، اما در حال حاضر تنها ۱۵۰ هزار ماسک در این واحد‌ها تولید می‌شود که یکصدهزار آن در داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

غضنفری نیاز استان به ماسک را در حال حاضر ۲۵۰ هزار عدد در روز ذکر کرد و گفت: به این منظور دانشگاه علوم پزشکی موظف شد مجوز تولید این واحد‌ها در اسرع وقت و به مدت دو ماه تمدید کند.

او عنوان  کرد: به منظور افزایش تولید ماسک، تولید ماسک‌های خانگی هم در دستور کار قرار گرفت و سازمان صمت و بسیج اصناف هم موظف شدند برای تامین مواد اولیه واحد‌های صنعتی و صنفی اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از تامین نیاز روزانه استان به مرغ هم سخن گفت و افزود: در حال حاضر مرغ گرم با قیمت مصوب پانزده هزار و ۲۰۰ تومان روزانه در استان توزیع می‌شود.

غضنفری توزیع مرغ منجمد به هر میزان را از سیاست‌های کارگروه تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: هم اکنون ذخایر کافی مرغ منجمد در استان به حدی موجود است که کارگروه با اختصاص ۱۲۰ تن به ستاد اجرایی فرمان امام برای توزیع بین قشر‌های آسیب پذیر استان موافقت کرد.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار