تخلف‌های بهداشتی را به ۱۹۰ اطلاع دهید

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی اعم از عدم رعایت پروتکل بهداشتی مانند نزدن ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و سایر مسائل مشابه مراتب را به شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علیرضا نوروزیان با اشاره به وضعیت قرمز استان گفت : به علت عدم توجه شهروندان به توصیه‌های وزارت بهداشت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت استان قرمز شده است بنابراین محدودیت‌های کرونایی دوباره در سطح استان اعمال می‌شود.

نوروزیان بیان کرد: ادارات و کسبه باید از ارائه خدمات به افرادی که ماسک نمی‌زنند خودداری کنند و در صورت عدم توجه به این موضوع و مشاهده آن، ابتدا تذکر و بعد اخطاریه صادر می‌شود و اگر این موضوع ادامه داشته باشد به پلمپ نیز منجر خواهد شد.

او  عنوان کرد: شهروندان سطح استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی اعم از عدم رعایت پروتکل بهداشتی مانند نزدن ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و سایر مسائل مشابه مراتب را در اسرع وقت به شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند تا بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان در کوتاهترین زمان ممکن به شکایات موردنظر رسیدگی کنند.


بیشتر بخوانید


نوروزیان اظهار داشت: شهروندان با هر تماس می‌توانند به عنوان بازرسان بهداشتی هر تخلف بهداشتی را که می‌بینند گزارش دهند.

او  ادامه داد: اگر مردم از طریق سامانه ۱۹۰ مطالبه گر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز و اماکن و حتی محیط اداری و خدماتی باشند قطعا با کمک آن‌ها می‌توانیم در کنترل و پیشگیری کووید ۱۹ موفق عمل کنیم.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: برگزاری هر گونه مراسم، همایش و تجمع تا اطلاع ثانوی ممنوع است و بازدید از مراکز و اماکن نیز از امروز شدیدتر می‌شود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.